۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۳۳۳۱۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

صلابت نظام در قامت استوار بسیج است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به جایگاه بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: صلابت و پایداری نظام در قامت استوار بسیج است.
حجت الاسلام بلک 
رييس سازمان تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمدحسن بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که صلابت نظام در قامت استوار بسیج است، اظهارداشت: جایگاه بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران به سبب مردمی بودن این نهاد است.

وی افزود: برای پی بردن به معنای حقیقی بسیج باید به مکتب نورانی اهل بیت(ع) و فرهنگ اسلامی بازگشت.

حجت الاسلام بلک با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که بیشتر ملت ما بسیجی بوده است، ابرازداشت: این نگاه ریشه در شاخص بودن اخلاق بسیجیان و دیگر ویژگی های ممتاز آن ها دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: دین مداری، ارزش محوری و ولایت پذیری از مزیت های دیگر بسیجیان است.

وی با اشاره به آگاهی و بصیرت افزایی بسیجیان در عرصه های گوناگون اجتماعی و فرهنگی اظهارداشت: در صورت نبود این آگاهی و بصیرت آسیب های بسیاری جامعه اسلامی را تهدید می کرد.

حجت الاسلام بلک تصریح کرد: قرار گرفتن مزیت ها و ویژگی های گوناگون فرهنگ اسلامی در کنار یکدیگر نهادی به نام بسیج را به وجود آورده است.

وی با اشاره به نقش بسیج در شکوفا شدن جامعه اسلامی اظهارداشت: امروز بسیج قلب تپنده، بازوی پرتوان و گام های استوار ملت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ابرازداشت: جایگاه امروزی بسیج فراتر از مرزهای ملی ما بوده و این نشان دهنده موفقیت ابتکار امام خمینی(ره) و شکوفا شدن این تجربه انقلابی است.

حجت الاسلام بلک با بیان این که امروز جهان گرفتار مشکلات بسیاری است، اظهارداشت: الگو برداری از تجربه بسیج در ایران در بسیاری از کشورها نهادینه شده است.

ثمره های بسیج در کشورهای اسلامی قابل رصد است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به توانمندی نهاد مقدس بسیج در عرصه های ملی و فراملی تصریح کرد: تشکیل نهادهای مردمی برای بیرون رفتن از تنگناهای خطرناک در منطقه حقیقتی روشن و واقعیتی پوشش ناپذیر است.

وی افزود: ما بارها شاهد موفقیت بسیج در جبهه های نبرد و شرایط حساس داخلی بودیم و این نشان دهنده تحقق هدف های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی است.

خون شهدا پشتیبان بسیج است

حجت الاسلام بلک با بیان این که الگو برداری از تجربه بسیج در ایران سبب رهایی کشورهای اسلامی از استبداد و ظلم خواهد شد، ابرازداشت: پایبندی به آموزه های دینی و پشتیبانی خون شهدا سبب موفقیت های بی شمار این نهاد مردمی شده است.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال اظهارداشت: تحقق مدیریت جهادی در گرو شناخت روش و منش بسیج و پیروی از آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: کمبود امکانات هرگز مانعی برای بسیجیان شمرده نمی شود و این تجربه ای ثابت شده است.

حجت الاسلام بلک در پایان عنوان کرد: نهادینه شدن روحیه بسیج در مسؤولان و پایبندی به اصول و آرمان های آن روح امید را در جامعه خواهد دمید./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات