۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۳۳۶۶۲
نماینده مجلس:

استکبار با ایجاد گروه‌های تکفیری به دنبال برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری سعی در بر هم زدن امنیت کشور های اسلامی و پیاده سازی اهداف ننگین خود دارند.
احمدي نماينده کنگان

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای پرک شهرستان کنگان گفت: امروز ایران اسلامی در میان کشورهای دنیا، جزیره امن و پرصلابت است.

 

حجت الاسلام احمدی به تلاش های ناکام دشمنان علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد، و ادامه داد: استکبار از اشاعه پیام نورانی بخش انقلاب اسلامی در میان ملت های آزاده دنیا هراس دارد.

 

وی افزود: بعد از 36سال از عمر با برکت درخت تنومند انقلاب اسلامی، ایران در اوج عزت و افتخار قرار دارد؛ مسؤولان ایران با غرور و بزرگی به پای میز مذاکرات هسته ای می روند و منشأ این بزرگی، ایمان و اعتقاد به خداوند است.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به استراتژی جنگ مذهب علیه مذهب استکبار در کشورهای اسلامی اشاره کرد، و گفت: آنها با ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری سعی در بر هم زدن امنیت کشور های اسلامی و پیاده سازی اهداف ننگین خود دارند.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه بیش از 190 روستا و شهر در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر است از برنامه های کاری خود را حضور مکرر در بین مردم، پیگیری رفع مشکلات آنان و ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.

 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در پایان به برخی از پیگیری های خود برای روستای پرک از جمله افزایش اعتبارات روستا، ایجاد پارک، طرح هادی روستا، آب شیرین کن ها، زیرگذر روستا و اسکله پرک اشاره کرد.

 

حجت الاسلام احمدی در پایان با بیان اینکه تمام توان و تجربه ام برای خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشته ام خاطرنشان کرد: آماده ایم همگام با شوراها و مسئولان پیگیر رفع مشکلات مردم باشیم./833/د102/ب4

ارسال نظرات