۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۳۴۱۳۷
رییس بسیج دانشجویی:

دشمنی ما با آمریکا نزاع حق و باطل است

خبرگزاری رسا ـ رییس بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر این که دشمنی ما با آمریکا از روی تعصبات کور نیست، گفت: دشمنی ایران با آمریکا نزاع حق باطل است و مبارزه با استکبار تفکر تمام انبیا الهی در طول تاریخ بوده است.
محمد ودود حيدري، رييس بسيج دانشجويي کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش طرح ولایت دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی در سالن همایش‏های مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم پیش از ظهر امروز با حضور آیت‏الله مصباح یزدی برگزار شد.

 

در این جلسه ابتدا محمد ودود حیدری رییس بسیج دانشجویی کشور به سخنرانی پرداخت و گفت: بسیج سلسله تفکرات حفظ ارزش‏های انقلاب اسلامی است که با درایت امام خمینی(ره) ایجاد شد.

 

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) حداقل سه دهه از همفکران سیاسی خود در جهان جلوتر بود که این از پیروی از ارزش‏های عمیق اسلامی نشأت می‏گیرد.

 

رییس بسیج دانشجویی کشور به انگیزه برگزاری طرح ولایت پرداخت و خاطر نشان کرد: انگیزه طرح ولایت، بررسی ارزش ولایت پذیری تربیت جوان دانشجوی بسیجی بصیر است.

 

حیدری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم یادآور شد: در مسیر قرآن بودن و درک مسیر صحیح فقهی شیعه و پیروی از ولایت فقیه شرط اصلی در مسیر کمال بودن است که اگر یکی از این شروط از بین برود صفت نفاق در انسان جلوی کمال را خواهد گرفت.

 

وی مقابله با سلطه را از اهداف جوان انقلابی بصیر دانست و گفت: تفکر انقلابی تفکر دشمنی با آمریکا است و دشمنی با آمریکا از روی تعصبات کور نیست بلکه مبارزه با استکبار تفکر تمام انبیا الهی در طول تاریخ است.

 

رییس بسیج دانشجویی کشور در پایان گفت: برخی دول جهان ما را به آرمانگرایی صرف متهم می‏کنند و ما را به صلح با دشمنان ترغیب می‏کنند در صورتی که  دشمنی ایران با آمریکا دشمنی حق و باطل و نزاع فطرت پاک و پلید است./1329/پ202/ف

ارسال نظرات