۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۳۴۱۳۹
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها و مراتع:

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا یک وظیفه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها و مراتع با بیان این که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا یک وظیفه است، گفت: همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمودند: «خانواده شهدا چشم‌و چراغ کشور هستند»، وظیفه ما این است که به هر بهانه‌ای، همواره شهدای خود را به یاد داشته باشیم و خاطره آنان را زنده نگه‌داریم.
بنياد شهيد و امور ايثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گردهمایی فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در سازمان‌ها و ادارات کل منابع طبیعی سراسر کشور صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد، مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، جلالی، معاون رییس‌جمهور، عابدی مقدم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی  و حجت‌الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام سید مصطفی طباطبایی نژاد، مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در این گردهمایی بابیان این‌که امام رضا (ع) می‌فرمایند: «کسی که به زیارت من بیاید در سه جا به کمک او می‌روم»، گفت: اولین موقعیت، هنگامی است که نامه اعمال او را به دست راست و چپ می‌دهند، دومین موقعیت، پل صراط و موقعیت سوم، هنگام سنجش اعمال است.

 

وی به خدمات سازمان متبوع خود به خانواده شهدا و ایثارگر اشاره و اظهار کرد: در تمام سازمان‌ها و اداره‌های تابع، حدود یازده هزار نفر نیرو مشغول به کار هستند که از این تعداد، 360 نفر از آنان فرزند شهید و ایثارگر هستند و این تعداد در بین سازمان و ادارات، تعداد قابل‌توجهی است.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد به کارآمدی فرزندان شهید و امور ایثارگر اشاره کرد و ادامه داد: این عزیزان همگی دارای تحصیلات عالیه بوده و نیروهای کارآمدی به شمار می‌روند.

 

وی، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را یک وظیفه دانست و اظهار کرد: وظیفه ما این است که به هر بهانه‌ای، همواره شهدای خود را به یاد داشته باشیم و خاطره آنان را زنده نگه‌داریم؛ همان‌طور که امام فرمودند: «خانواده شهدا چشم‌وچراغ کشور هستند»، این وظیفه بر دوش ماست که به فرزندان شهدا توجه کنیم.

 

در ادامه، عابدین عابدی مقدم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، بابیان این‌که شهدا در این مسیر از همسر، فرزند، پدر و مادر گذشتند، گفت: آنان هر آنچه داشتند، فدا کردند تا این نظام ولایی حفظ شود و تعرضی که به این نظام صورت گرفته خنثی شود.

 

وی، نقش والدین و خانواده ایثارگران را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: هیچ‌کس از انقلاب و اسلام طلبکار نیست و همه خود را مدیون آن می‌دانیم./9315/پ202/ب5

ارسال نظرات