۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۳۴۱۹۹
18 آذرماه؛

آیت‌الله نوری همدانی به استان سمنان سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ در پی دعوت نماینده ولی‌فقیه، علما و مسؤولان استان سمنان، حضرت آیت‌الله نوری همدانی از تاریخ 18 آذرماه به مدت 6 روز میهمان مردم ولایت‌مدار شهر‌های مختلف این استان خواهد بود.
آيت الله نوري همداني آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی، معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل این اداره کل، گفت: حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی مرجع عالیقدر شیعیان عصر سه‌شنبه، 18 آذر ماه سال جاری وارد استان سمنان خواهد شد و در محل مرقد مطهر شهدای گمنام، مراسم استقبال از ایشان برگزار می‌شود.

 

وی نخستین برنامه رسمی حضرت آیت‌الله نوری همدانی در سفر به استان سمنان را دیدار با علما و روحانیان این استان عنوان کرد و افزود: میهمان عالیقدر مردم استان ساعت 10 صبح چهارشنبه 19 آذرماه در محل آستان مطهر امامزاده یحیی(ع) شهرستان سمنان با علما و روحانیان استان دیدار می‌کند.

 

حجت الاسلام مصائبی تصریح کرد: دیدار با مردم شهرستان سمنان در محل مهدیه این شهر دومین برنامه حضرت آیت‌الله نوری همدانی در دومین روز سفرشان خواهد بود که چهارشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

 

معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: مرجع عالیقدر جهان تشیع صبح پنجشنبه 20 آذرماه با شرکت در همایش بزرگ مهدویت که در سالن هلال احمر شهرستان سمنان برگزار می‌شود به ایراد سخن خواهد پرداخت و سپس در غروب روز پنج شنبه نماز مغرب و عشا را در جمع مردم دیندار گرمسار اقامه می‌کند.

 

وی سفر به شاهرود را از برنامه‌های چهارمین روز سفر حضرت آیت‌الله نوری همدانی به استان سمنان بیان کرد و گفت: این عالم بزرگوار جمعه شب با حضور در مدرسه علمیه قلعه میهمان مردم باصفا و شریف شهرستان شاهرود خواهد بود.

 

حجت الاسلام مصائبی در تشریح روز پنجم سفر حضرت آیت‌الله نوری همدانی به استان سمنان اظهار داشت: مردم شهید پرور دیار تاریخی دارالمؤمنین، شهرستان دامغان شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در محل مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) این شهر با این مرجع عالیقدر دیدار می‌کنند.

 

معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و پاسداران سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان صبح یکشنبه 23 آذرماه و سپس شرکت در جلسه شورای اداری استان ساعت 15 در محل استانداری سمنان پایان بخش برنامه‌های سفر حضرت آیت‌الله نوری همدانی به این استان خواهد بود./977/پ202/ب6

ارسال نظرات