۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۳۴۲۶۸
نماینده مجلس:

جمهوری اسلامی مدیون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا افتخار این سرزمین، و خانواده های شهدا نیز در عصر کنونی دفاع کننده از آرمان های این عزیزان هستند.
عبدالکريم جميري، نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در دیدار با خانواده های شهید نبی پور، محمد تقی بحرانی و عباس حسین نژاد در بوشهر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خانواده های شهدا دانست، و گفت: شهدا افتخار این سرزمین، و خانواده های شهدا نیز دفاع کننده از آرمان های این عزیزان در عصر کنونی هستند.

 

وی خواستار توجه بیشتر مسؤولان به خانواده های شهدا شد، و اظهار داشت: بنیاد شهید باید برنامه ریزی مناسبی را برای سرکشی و رسیدگی به خواسته های خانواده شهدا در دستور کار خود داشته باشد چرا که خانواده های شهدای ما با کرامت هستند و انتظار سرکشی مسؤولان، کوچکترین انتظار است.

 

جمیری اضافه کرد: کسانی که متولی خانواده های شهدا هستند باید وقت زیادی بگذارند و امیدواریم با مدیریت جدید این اصول مورد توجه بیشتری قرار گیرد و مسؤولان بتوانند پاسخگوی خانواده های آنان باشند.

 

عضو مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه شهدای عظیم القدر به وظیفه خود به نحو احسن عمل کردند و بهترین نعمات الهی هستند، تصریح کرد: این عزیزان امتحان خود را پس دادند و اینک ما در شرایط کنونی در معرض امتحان هستیم که چقدر توانسته ایم به وظایف خود عمل کنیم.

 

به گزارش رسا در جریان دیدار این نماینده مجلس با خانواده شهید عباس حسین نژاد که همزمان با سالگرد شهادت این شهید بود مادر این شهید خطاب به جمیری گفت: در شرایط کنونی مسؤولان ما در سنگر شهدا قرار دارند و ادامه دهنده راه آنها هستند.

 

این مادر شهید همچنین از حضور این نماینده مجلس در سالگرد شهادت شهید حسین نژاد و بزرگداشت نام و یاد وی تقدیر کرد.

 

گفتنی است، شهید عباس حسین نژاد در تاریخ 13 آذر ماه سال 1360 در منطقه بستان دهلاویه به مقام والای شهادت نائل آمد./833/پ202/ب4

ارسال نظرات