۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۳۴۵۴۲
مدیر حوزه علمیه مازندران:

تعداد مدارس امین مازندران باید افزایش یابد

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خانواده‌های بسیاری علاقمند به تربیت فرزندان دینی در جامعه هستند، گفت: با توجه به جمعیت استان، تعداد «مدارس امین» در مازندران باید افزایش یابد.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در ساری با اشاره به این که خانواده‌های بسیاری علاقمند به تربیت فرزندان دینی در جامعه هستند، گفت: با توجه به جمعیت استان، تعداد «مدارس امین» در مازندران باید افزایش یابد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران افزود: امروز در شرایطی قرار گرفتیم که خانواده ها، فرزندان خود را در مدارسی جذب می‌کنند که زمینه‌های رشد و تکامل فرزندان آنان فراهم شود و مدارس امین از ظرفیت خوبی برای تربیت دینی دانش آموزان برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که هنوز نتوانستیم همه اهداف دینی و ارزشی مدنظر امام راحل و رهبری را اجرایی کنیم، افزود: ترویج فعالیت این ستاد نیاز به همکاری‌های همه جانبه دارد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایجاد مدارس امین فرصت مناسبی برای خانواده‌هایی فراهم کرد که فرزندان آنان مذهبی‌تر و با معارف دینی بیشتر آشنا شوند، تصریح کرد: لازمه ایجاد مدارس امین، ورود دانش آموزان به حوزه‌های علمیه نیست، اما این مدارس بسیار امن و مذهبی‌تر از سایر مدارس است.

 

وی از مدارس امین به عنوان خط مقدم دفاع از دین یاد کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را کمرنگ کردن هویت دینی نسل جوان و نوجوانان جامعه ما به کار گرفته اند، مدارس امین ظرفیت بسیاری خوبی برای تقویت باورهای دینی دانش آموزان است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز سیاست های دشمن علیه دین و مبانی اسلامی ما تغییر کرده است، ادامه داد: آنها امروز با کمک تکنولوژی به جنگ با اصول و عقاید دینی ما آمده اند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حفظ و حراست از ارزش های دینی و اسلامی تنها وظیفه روحانیت نیست، بیان داشت: امروز آحاد جامعه اسلامی در برابر حفاظت از این میراث ارزشمند وظیفه و تکلیف دارند.

 

حجت الاسلام طاهری در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز دشمنان با ماهواره و اینترنت به دنبال تضعیف باورهای دینی در جامعه هستند، گفت: باید با تبلیغ اثرگذار دین و مبانی اسلامی مانع از تحقق توطئه های دشمنان در کشور شویم./950/

ارسال نظرات