۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۳۴۶۳۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

پل روستای سررک منطقه مشایخ با عنایت رهبر معظم انقلاب احداث می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ساخت پل روستای سررک منطقه مشایخ را دستور شخص رهبری به بنیاد برکت دانست و بر ضرورت نظارت و کار کارشناسی دقیق در راستای ساخت یک پل مستحکم، کارساز و ماندگار تأکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در دیدار اعضا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد برکت با وی، خدمات و اقدامات ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد برکت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را پربرکت و ارزشمند دانست.
 
امام جمعه شهرکرد، عنایت و توجهات ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به استان چهارمحال و بختیاری را یادآور شد و کمک ‌های حضرت آقا به استان را بیسابقه دانست.
 
حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به سفر خود به منطقه مشایخ و روستای سَررُک و مشاهده وضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی به ویژه پل ارتباطی این منطقه و در پی آن ارسال نامه‌ به رهبر معظم انقلاب و درخواست کمک از ایشان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اعتبار قابل توجه و ویژهای برای ساخت این پل ارتباطی که فاقد هرگونه راه دسترسی مناسب به جاده اصلی بود اختصاص دادند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با مطلوب ارزیابی کردن فعالیتها و اقدامات صورت گرفته از سوی بنیاد برکت و راه و شهرسازی در ساخت پل در منطقه مشایخ، بر لزوم نظارت و کار کارشناسی دقیق در راستای ساخت یک پل مستحکم، کارساز و ماندگار برای همیشه  تأکید کرد.
 
این مقام مسؤول با اشاره به وجود رودخانه خروشان در مجاورات این پل، توجه ویژه به مسائل فنی و کارشناسی در ساخت این پل را خواستار شد و تصریح کرد: همه مسائل فنی در ساخت پل سررک باید به صورت کارشناسی مورد توجه قرار بگیرد؛ چرا که منطقه در شرایط و موقعیت بسیار خاص و حساس واقع شده است.
 
وی افزود: اعتباری که اکنون در اختیار بنیاد برکت برای ساخت این پل قرار گرفته است جزو اعتبارات و پول های ویژه در اختیار شخص رهبر انقلاب است؛ بنابراین باید در هزینه آن دقت و توجه ویژه صورت بگیرد.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت پرهیز از بیتوجهی و کمکاری در ساخت این پل افزود: در این که انقلاب، دولتها و بیتالمال زیر نظر شخص رهبر معظم انقلاب است، تردیدی وجود ندارد اما پولی که برای ساخت این پل تخصیص داده شده از عنایت‌های شخص رهبر معظم انقلاب به استان است؛ بر همین اساس در این اقدام نباید کارشکنی شود.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ساخت پل برای این منطقه را نیز دستور شخص رهبری به بنیاد برکت دانست و تصریح کرد: باید نهایت دقت و تلاش را در راستای ساخت یک پل مستحکم، با ثبات و کارساز مردم در تموم امور بکار گرفت و یک لحظه کم کاری در کار وجود نداشته باشد؛ چرا که ولایت فقیه در اجرای این طرح عنایت ویژه داشته‌اند.
 
وی با تأکید بر این که با ساخت این پل باید قسمت اعظمی از مشکلات و نیازهای مردمی برطرف شود، از ساخت پل باریک و ناکارآمد کُل‌کُله در مجاورت روستای سررک ابراز گلایه کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام اتصال دو منطقه بزرگ مشایخ به مَسن را هدف اصلی از احداث پر سررک دانست و تصریح کرد: ساخت این پل نه تنها مشکلات و نیازهای مردم روستای سررک را برطرف خواهد کرد بلکه راه ارتباطی دو منطقه مشایخ و مسن را به یکدیگر متصل می‌کند.
 
امام جمعه شهرکرد، ساخت یک پل کارساز، اصولی، کارآمد و ماندگار برای همیشه را دغدغه مستمر نماینده حضرت آقا در استان بیان کرد و گفت: انتظار ما این است بیتالمال برای اجرای این پروژه در دست افراد سالم، دلسوز و متخصص و به دور از هیچ گونه نگاه منفعت طلبانه قرار بگیرد.
 
وی با بیان این که کار ناقص خیانت به بیت‌المال و مردم است، تصریح کرد: انتظار ما در اجرای این پروژه انجام کار به صورت گسترده و به نحو مطلوب و شایسته است./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات