۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۳۴۷۲۹
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم:

عاشقان حسینی از هیچ تهدیدی نمی‏هراسند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با اشاره به حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی اربعین امسال گفت: این حضور پر شور مشت محکمی است بر دهان دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) است و عاشقان حسینی از هیچ تهدیدی نمی ترسند.
حجت الاسلام ملکا
حجت الاسلام حسین ملکا، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکید ائمه معصومین(ع) در راستای اهمیت زیارت اربعین گفت: زیارت اربعین از با اهمیت ترین زیارت های وارد شده است و امام حسن عسکری(ع) می فرمایند یکی از نشانه های مؤمنین زیارت اربعین امام حسین (ع) است.
 
وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین امسال را بی سابقه دانست و خاطر نشان کرد: همچون سال های گذشته، اربعین امسال مردم ولایتمدار و علاقه مند به خاندان اهل بیت(ع) در کشور ما با حضور پرشورتر خود انعکاس قابل توجهی را برای عظمت دنیای اسلام و اهل بیت(ع) رقم زده اند.
 
حجت الاسلام ملکا به اهمیت راهپیمایی عظیم مردم به مناسبت اربعین در جهان اشاره کرد و افزود: این حضور پر شور مردم به گونه ای است که با هیچ هزینه ای در رابطه با تبلیغ و معرفی محبان اهل بیت و جایگاه اهل بیت(ع) نمی توان به این صورت باز تابی داشت.
 
وی با اشاره به تهدیدهای گروه ای تکفیری و ضد اسلام تصریح کرد: مردم با این حضور نشان دادند که مردم مسلمان همیشه در صحنه های حساس حضور دارند و از چیزی نمی هراسند و همیشه از ولایت و امامت خود حمایت و دفاع می کنند.
 
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم با اشاره به توجه رسانه های انقلاب اسلامی ایران در انعکاس حضور عاشقان حسینی اظهار داشت: با توجه به تلاش رسانه ها برای بازتاب حضور مردم، باید گفت این حضور مردم به اندازه ای پرشور است که در هیچ جای جهان قابل انکار نیست و نمی توان بر این علاقه سرپوش گذاشت.
 
وی در پایان شرکت در راهپیمایی اربعین را مشتی بر دهان دشمنان اسلام دانست و ابراز داشت: مردم عاشق و ولایتمدار مسلمان با شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین با وجود تهدیدهای متعدد نشان دادند عاشقان حسینی از هیچ تهدیدی نمی ترسند و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام واهل بیت(ع) کوبیدند./1322/ت302/ج
ارسال نظرات