۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۲۳۴۸۴۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی فریدن:

ولایت پذیری شاخصه اصلی انصار المهدی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی فریدن با تأکید بر ولایت پذیری در عصر غیبت، گفت: یکی از شاخصه های اصلی ظهور امام مهدی(عج) فراهم سازی زمینه های ظهور از سوی یاران خالص است.
ولايت پذيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام یزدان بخش قاسمی، رییس اداره تبلیغات اسلامی فریدن، عصر امروز در بازدید و سرکشی از هیأت های مذهبی روستای اسکندری این شهرستان با اشاره به اهمیت ولایت در عصر غیبت امام زمان(عج) و با گریز به شهادت جناب عمار یاسر در جنگ صفین گفت: عمار مصداق بارز پیرو بصیر امام است.

 

 

وی افزود: او که در دوران حیات خود با تحمل شکنجه و سختی های فراوان دست از ولایت نکشید و با این که پدر و مادر او به شهادت رسیدند، عمار در این راه مستحکم تر گام بر می داشت.



حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: عمار یکی از شخصیت هایی است که بعدها مردم را به سوی بیعت با امیرمؤمنان(ع) سوق داد و در جنگ ها از فرماندهان سخنور و شجاع و بصیر امیر مؤمنان(ع) بود، کسی که امیر مؤمنان(ع) در فقدان او اشک می ریخت.



رییس تبلیغات اسلامی فریدن تأکید کرد: تا یاران خالص، زمینه ظهور را فراهم نکنند انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) رخ نخواهد داد.



وی در پایان با اشاره به تشرف علی بن مهزیار اهوازی به محضر امام زمان(عج) مطرح کرد: امام زمان(عج) موانع تشرف مردم به محضرش را گرایش به مال اندوزی و ظلم به زیر دستان و قطع رحم بیان داشت و تأکید می‌کند که استغفار در حق همدیگر مانع هلاکت است.



گفتنی است، این مراسم با حضور حجج ‌اسلام سیاوشی، امام جمعه شهر داران و بهرامی مدیر حوزه علمیه خاتم الانبیاء داران و هیأت های مذهبی این روستا برگزار شد./939/پ202/ب6

ارسال نظرات