۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۳۵۵۰۷
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

مراسم میلیونی اربعین حسینی خنثی کننده هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که مراسم میلیونی اربعین حسینی خنثی کننده هجمه های دشمنان است، بیان داشت: دشمنان از این حضور گسترده و عزت و عظمت مسلمانان هراسان هستند که چنین اجتماعات بزرگی می تواند پاسخ خوبی به تلاش های شوم آنان در راستای مقابله با تفکر ناب دینی باشد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در تجمع بزرگ عاشوراییان که در جوار گلزارشهدای آستان امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که عشق به امام حسین(ع) به ما آموخته شده است که دلداده این مکتب نورانی هستیم، گفت: حرکت در مسیر نورانی امام حسین(ع) می تواند زندگی انسان را در مسیر تعالی قرار دهد.

 

وی با اشاره به این که حماسه امام حسین(ع) سراسر الگوگیری است که باید به آن توجه شود، بیان داشت: بهره گیری از این حماسه بزرگ می تواند سرمشق خوبی برای همه ما باشد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که حرکت در مسیر فرهنگ عاشورایی زندگی انسان را در مسیر تعالی قرار می دهد، تصریح کرد: این فرهنگ ارزنده می تواند الگویی برای همه انسان ها بوده که راه نجات و رستگاری در آن قرار دهد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که امام حسین(ع) و یاران باوفایش با ایمانی والا و راسخ در این مسیر نورانی گام برداشتند، ادامه داد: این بزرگواران تقرب به خداوند متعال و بهره گیری از ارزش های والای دینی را مسیر راه زندگی خود قرار دادند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، افزود: حماسه سازان نهضت حسینی در مسیری زیبا و گرانقدر قرار گرفتند که سبب شده است برای همیشه تاریخ ماندگار و جاویدان شوند.

 

وی با بیان این که امروز حضور بیش از بیست میلیونی زائران در کربلای معلی مشاهده می شود، گفت: عاشقان و دلدادگان این امام همام از سراسر کشورهای جهان مشغول عزاداری اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان هستند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که مراسم میلیونی اربعین حسینی خنثی کننده هجمه های دشمنان است، بیان داشت: دشمنان از این حضور گسترده و عزت و عظمت مسلمانان هراسان هستند که چنین اجتماعات بزرگی می تواند پاسخ خوبی به تلاش های شوم آنان در راستای مقابله با تفکرات ناب دینی باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که اگر ظرفیت وجود داشته باشد جمعیت بسیار بیش تر مشتاق حضور در سرزمین کربلا بودند، افزود: این امور ارزنده نشانگر عشق و ارادتی گرانقدر به ساحت نورانی امام حسین(ع) است.

 

وی با بیان این که حرکت در مسیر ولایت سبب سعادت و تعالی انسان می شود، ادامه داد: انسان باید خود را در مسیر اهل بیت معصومین(ع) قرار دهد که ثمرات ارزنده ای برای او دارد.

 

امام جمعه آمل با اشاره تلاش های دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی، گفت: دشمنان نظام اسلامی در مسیر تضعیف دین محوری در جامعه تلاش می کنند که باید اهتمام ارزنده ای در راستای مقابله با آنان وجود داشته باشد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات