۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۳۶۳۸۳
استاد حوزه و دانشگاه:

گروه های تکفیری به دنبال مقابله با اندیشه های ناب دینی هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که گروه های تکفیری داعش ساخته و پرداخته ایادی استکباری هستند، گفت: تلاش این گروه ها در مسیر مقابله با دین مبین اسلام و اندیشه های ناب دینی است.
حجت الاسلام مهدي تقي زاده، امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در سلسله نشست های اخلاق در خانواده که در بخش دابودشت برگزار می شود با بیان این که باید ائمه معصومین(ع) را به عنوان اسوه و الگوی خود قرار دهیم، گفت: حرکت در این مسیر نورانی می تواند نجات بخش بشریت باشد.

 

وی با اشاره به این که بهره گیری از سیره ائمه اطهار(ع) می تواند ما را به تقرب الی الله برساند، افزود: ما برای نجات خانه و خانواده مان نیاز داریم تا با تعهد و میثاق زندگی را رقم بزنیم که این زندگی زیبا و استوار شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که متأسفانه مراجعاتی که امروزه در دادگاه ها و مراجع قضایی بوده دل نگران کننده است، تصریح کرد: امروز غرب می داند این جمعیت میلیونی که خودجوش و آن حرارت و علقه ای که امام حسین(ع) در جان ها و قلب ها قرار گرفته که خواستند مانع این حرکت شوند و نتوانستند کاری کنند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که این عشق و دلدادگی ها از خانه و خانواده اثرگیری دارد، افزود: تا خانه ای در مسیر فرهنگ عاشورایی قرار نگیرد جامعه نمی تواند در این مسیر ارزنده گام بردارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: دشمنان دین مبین اسلام درصدد تشکیل حربه دیگری به نام تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی هستند که عده ای از افراد ناآگاه و بی بصیرت را در این عرصه به کار گرفتند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که رویکرد غرب تضعیف بنیان خانواده است، گفت: ایادی استکبار جهانی تلاش دارند مسیری که دستورالعمل دینی در اختیار ما قرار داده وجود نداشته باشد و دین محوری در جامعه تضعیف شود.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که انسان نباید با دست خودش در مسیر هلاکت و نابودی قرار گیرد، بیان داشت: آن ها اضرار به نفس را جزوی از برنامه های خود می دانند که باید تلاش کنیم فریب نقشه های شوم دشمنان را نخوریم.

 

وی با تاکید بر این که غرب از این عزاداری های گرانقدر و والا هراسان است، افزود: دشمنان می خواهند این برنامه های ارزنده و زیبا وجود نداشته باشد تا آن ها بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که گروه های تکفیری داعش ساخته و پرداخته ایادی استکباری هستند، ادامه داد: تلاش این گروه ها در مسیر مقابله با دین مبین اسلام و اندیشه های ناب دینی است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که دشمنان به دنبال تهدیدآفرینی برای خانواده های ما هستند، گفت: باید خانواده ای رقم بزنیم که در آن خانه مدینه فاضله ایجاد شود و افراد آن در مسیر سعادت و رستگاری قرار گیرند.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: خانواده های ما باید مراقب و هوشیار باشند تا هیچ اقدامی نتواند آن ها را از مسیر اصلی خود منحرف کند و همواره در مسیر تحقق ارزش ها و تعالیم والای دینی گام بردارند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که بصیرت افزایی و آگاهی بخشی می تواند نقشی ارزنده در راستای مقابله با تهاجم دشمنان داشته باشد، گفت: کانون خانواده کارکردهای بسیاری دارد که باید از آن به عنوان بستری برای تعالی و سعادت استفاده شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات