۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۳۶۴۲۹
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات گیلان:

عده‌ای در کشور قصد معادل‌سازی واژه فتنه را دارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که عده‌ای قصد معادل‌سازی واژه فتنه را دارند، افزود: فتنه خط قرمز نظام است همه باید نسبت به این موضوع حساس باشند و پسندیده نیست با گذشت پنج سال از فتنه هنوز برخی نظر خود را در خصوص فتنه بیان نمی‌کنند و در سکوت به سر می‌برند.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان  امروز در دومین نشست گرامیداشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با بیان این که  79 ویژه برنامه به مناسبت هشتم و نهم دی در گیلان برگزار می‌شود، افزود: اجتماع باشکوه طلایه‌داران بصیرت در هشتم دی ماه در میدان شهدای ذهاب با حضور سخنران ملی برگزار می‌شود.

 

وی  نهم دی یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: در این روز عده‌ای عمار گونه وارد میدان شدند و با بصیرت بخشی، از حریم ولایت دفاع و دشمن را شناسایی کردند و چهره دشمن را به مردم نشان دادند.

 

حجت لاسلام اشجری با تاکید بر این که مردم با خلق حماسه ماندگار نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان را در این روز نقش بر آب کردند، گفت: رشت جزو معدود مناطقی بود که یک روز زودتر از حرکت خودجوش ملت در هشتم دی 88 به صحنه حاضر شد که به صحنه حضور مردم در مقابل فتنه‌گران تبدیل شد.

 

وی با بیان این که عده‌ای قصد معادل‌سازی واژه فتنه را دارند، افزود: فتنه خط قرمز نظام است همه باید نسبت به این موضوع حساس باشند و پسندیده نیست با گذشت پنج سال از فتنه هنوز برخی نظر خود را در خصوص فتنه بیان نمی‌کنند و در سکوت به سر می‌برند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر این که در فتنه 88 عده‌ای از خواص بی‌بصیرت نیز سکوت کردند و عده‌ای در جمع سربازان دشمن قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: مردم دوست دارند نظر همه مسؤولان را درباره فتنه بدانند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به خلق حماسه هشتم دی از سوی مردم ولایت مدار این استان از برگزاری  برگزاری همایش طلایه‌داران بصیرت در  تاریخ  هشتم دی ماه در رشت خبر داد.

 

حجت الاسلام با این توضیح که 12 استان در کشور در روز هشتم دی ماه 88 حماسه آفریدند، تصریح کرد: حماسه مردم گیلان در هشتم دی ماندگار شد و این روز به نام مردم گیلان و رشت به ثبت رسید./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات