۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۳۶۵۵۳
امام جمعه آمل:

مقاومت پایدار عامل نابودی دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که مقاومت پایدار عامل نابودی دشمنان اسلام است، گفت: امروز به برکت ایستادگی و وحدت ملت عراق شاهد نابودی گروه های تکفیری در این کشور هستیم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نمازجمعه شهرستان آمل با بیان این که تقوامحوری امر ارزنده ای در راستای تعالی انسان است، گفت: حرکت در مسیر تقوا می تواند زندگی انسان را به صراطی مستقیم رهنمون کند.

 

وی با اشاره به این که سنگین ترین تکلیف در ابلاغ معارف و حقایق است که پیامبرگرامی اسلام توانسته آن را به درستی انجام دهد، بیان داشت: ظرفیت ارزشمندی از سوی خداوند متعال به پیامبر اکرم داده شده است که در یک شب قرآن را دریافت کند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: چون خداوند منان قلب پیامبراکرم را وسیع ترین قلوب دید قرآن کریم را به عنوان منبع هدایت در آن قرار داده است.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: انجام ارزنده تکالیف و وظایف سبب شده است تا بیش از یک و نیم میلیارد جمعیت مسلمان جهان در نمازهای خود نام حضرت محمد(ص) را می برند که همه خوبان در اختیار ما قرار دارند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که باید بهره گیری شایسته ای از پیامبراکرم و اهل بیت(ع) داشته و نسبت به غفلت نکنیم، گفت: باید با اخلاصی ارزنده خود را در مسیر رضایت حضرت حق قرار دهیم.

 

وی با اشاره به این که حرکت در مسیرانبیا و اولیای الهی سبب سعادت و تکامل انسان می شود، بیان داشت: اگر یک حدیث از بزرگان در دل های ما قرار گیرد به مانند مشعلی فروزان است که خاموشی در آن وجود ندارد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که سی هزارشبکه ماهواره ای بر علیه اسلام کار می کنند، افزود: هجمه های بسیاری بر علیه ما وارد می شود که آن ها از دین و ایمان ما هراسان هستند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که همه قداره بندان و جاهلان تاریخ بر علیه شیعیان حرکت می کنند، تصریح کرد: دشمنان می خواهند مردم جهان را در خواب فرو برده تا کار خود را انجام دهند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: سردمداران کفر به دنبال تحقق اهداف و منافع خود هستند که در پشت صحنه بسیاری از اقدامات حضور دارند و همگان باید نسبت به تلاش های دشمنان آگاه و هوشیار باشند.

 

وی با بیان این که دشمنان نمی خواهند نامی از رسالت و نبوت وجود داشته باشد، گفت: انسان باید تولی و تبری داشته و با خوبان خوب و با بدان بد باشد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که مقاومت پایدار عامل نابودی دشمنان اسلام است، بیان داشت: گروه داعش دارد عقب نشینی می کند که امیدداریم این گروه نیست و نابود شود و خواسته ملت ایران مقاومت و اتحاد است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به درپیش بودن شب یلدا، افزود: شب یلدا بلندترین شب سال است، اما دستور خاصی نسبت به انجام عملی در این شب داده نشده است که باید حرمت ایام عزاداری سالروز رحلت پیامبر اکرم، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) وجود داشته و به این امر مهم توجه شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با گرامی داشت فرارسیدن هفته وقف، گفت: واقفان تلاش های بسیاری صورت دادند تا ارزش ها و تعالیم والای دینی گسترش پیدا کند.

 

وی با بیان این که وقف احسان ماندگاری است که باید در راستای ترویج آن تلاش شود، بیان داشت: حرکت در وقف های جدید باید به نحو ارزنده ای در خصوص سلامت، تحصیل و دیگر امور اسلامی وجود داشته باشد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات