۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۳۶۷۶۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

وحدت حوزه و دانشگاه لازمه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ سؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان ارکان اصلی فرهنگی جامعه، عامل مهم و تعیین کننده ای در راستای پیشگیری و مقابله با هجمه های فرهنگی نظام سلطه است.
وحدت حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام فیضی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراغه امروز در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با بیان این‌که دشمن از هر راه ممکن برای ترویج افکار التقاطی و الحادی خود بهره می‌جوید، اظهار داشت: این هدف دشمن با جدایی میان حوزه و دانشگاه محقق می‌شود.

 


وی با اشاره به این‌که سوق دادن فضای دانشگاه‌ها و تفکر دانشجو به سمت اندیشه‌های مادی‌گرایانه و سکولاری مهم‌ترین برنامه دشمن در عصر حاضر است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ضد اسلامی و ضربه زدن به ارزش های انقلاب، توطئه دیرین نظام سلطه در منطقه است که حوزه و دانشگاه در تیرس این فتنه قرار دارند.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراغه با تأکید بر این‌که امپراطوری رسانه‌ای غرب که مورد حمایت لابی‎‌های صهیونیزم است، اهداف دشمن را ترویج می کند، افزود: استفاده از ابزارهای رسانه ای و فرهنگی با هدف ایجاد استحاله فرهنگی و اندلسی کردن جامعه اسلامی از توطئه های شوم نظام سلطه و صهیونیسم جهانی است.

 


وی تصریح کرد: ایجاد خدشه به باورهای دینی، اسلامی و ضربه زدن به ارکان اصلی نظام مقدس اسلامی به عنوان نیات پلید دشمنان قسم خورده اسلام بوده و ملت ولایی ایران در این مسیر با بصیرت خود این توطئه ها را خنثی می کنند که نمونه بارز آن حماسه نهم دی بود.

 


حجت الاسلام فیضی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که رهبری اساتید و دانشگاهیان را افسران و فرماندهان جنگ نرم معرفی کرده‌اند، ادامه داد: وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان ارکان اصلی فرهنگی جامعه، عامل مهم و تعیین کننده ای در راستای پیشگیری و مقابله با هجمه های فرهنگی نظام سلطه است.

 


همچنین محمدرضا ولیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گفت: نقش اساتید و دانشگاهیان و دانشجویان در مقابله با هجمه های فرهنگی غرب به ویژه در رسانه ها و فضاهای مجازی و اجتماعی، نقشی تعیین کننده است، دشمن درصدد ضربه به محیط فرهنگی، اجتماعی و علمی دانشگاه ها و مراکز علمی به عنوان سرمایه های این مرز و بوم است.

 


وی با تأکید براین‌که وحدت در افکار و اهداف بایستی میان حوزه و دانشگاه محقق شود، گفت: وجود نخبگان علمی و فرهنگی و نیروی انسانی تحصیل‌کرده در دانشگاه ها و حوزه ها، می تواند با وحدت و یکپارچگی، عامل همگرایی بیشتر در جامعه و راهگشای بسیاری از مشکلات باشد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات