۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۲۳۶۸۳۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ارزش های دینی و ولایت است

خبرگزاری رسا ـ مدبرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با تاکید بر این که باید قدردان ولایت فقیه، قرآن، اسلام و رشادت‌های شهدا باشیم، گفت: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از ارزش‌های دینی و ولایت است که باید این مسیر ارزنده را به درستی ادامه دهیم.
مديرکل اوقاف مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، عصر امروز در آیین عطرافشانی بقعه ملامجدین و قبور شهدای ساری با بیان این که عطرافشانی قبور شهدا و امامزادگان همزمان با سراسر استان در حال انجام است، افزود: بقاع متبرکه شاخص همه شهرستان‌های استان به مناسبت آغاز هفته وقف عطرافشانی شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که خدمت به امامزادگان و خاندان اهل بیت(ع) یکی از افتخارات سازمان اوقاف است، افزود: مجموعه اوقاف افتخار می‌کند که در راستای قرآن، اهل بیت(ع)، دین و اسلام فعالیت می‌کند.

 

وی با اشاره به این که امام زادگان باید به قطب های فرهنگی تبدیل شود، تصریح کرد: در این عرصه باید با اهتمام و تلاشی ارزنده وارد شده و بتوانیم گام های ارزشمندی را برداریم.

 

حجت الاسلام علیزاده یکی از مصداق‌های بارز ارزش‌های الهی را ترویج فرهنگ وقف دانست و گفت: خدمت به وقف خدمت به اهل بیت(ع) و ارزش های والای دینی است که باید تلاش گرانقدری در این عرصه وجود داشته باشد.

 

وی با بیان این که هفته وقف امسال با توسل به شهدا و امامزادگان عظیم‌الشأن آغاز شده است، افزود: شهدای عزیز ادامه دهندگان راه و روش اهل بیت(ع) و امامزادگان معصوم هستند که باید پیرو واقعی این بزرگواران باشیم.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، شهدا را در زمره واقفان خیراندیش دانست و بیان کرد: شهدا با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل جان و همه هستی خود را وقف انقلاب، اسلام و ارزش‌های الهی کردند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که شهدا رفتند تا احکام قرآن و اسلام در جامعه ترویج شود، ادامه داد: امروز ما به عنوان ادامه دهندگان مکتب شهدا باید تلاشی والا در راستای بهره گیری از رهنمودها و سیره این بزرگواران داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: شهدا تربیت یافتگان مکتب اهل بیت(ع) و مدرسه عشق ولایت و امامت هستند که توانستند به مقام ارزشمند و گرانقدری دست پیدا کرده و برای همیشه تاریخ ماندگار و جاویدان باشند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر این که باید قدردان ولایت فقیه، قرآن، اسلام و رشادت‌های شهدا باشیم، گفت: عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از ارزش‌های دینی و ولایت است که باید این مسیر ارزنده را به درستی ادامه دهیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات