۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۳۷۲۲۴
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

فتنه‏گران با اصل نظام و ولایت فقیه مشکل داشتند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به حضور پر شور مردم در حماسه 9 دی گفت: از موضع گیری سران و حامیان فتنه 88، برای مردم مسجل شد که تقلب در انتخابات بهانه است و اینها قصد براندازی نظام اسلامی را دارند.
آيت‌الله فقيهي، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم

آیت‏الله محسن فقیهی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه با شکوه مردم در روز 9دی سال 88، گفت: در سال 88 گروهی به نام اعتراض به انتخابات قصد براندازی نظام را داشتند و به همین علت مردم از نیت اصلی آنها با خبر شده و در روز 9 دی به خیابان‏ها آمدند و خشم خود را اسبت به آن جریان نشان دادند.

 

وی در ادامه ابراز داشت: مردم با مشاهده حوادث روز قدس و همچنین روز عاشورا فهمیدند که این افراد می‏خواهند بر علیه اسلام قیام کنند و کاری به انتخابات و تقلب ندارند.

 

آیت‏الله فقیهی با اشاره به این‏که در روز 9 دی سال 88 همه مردم از همه گروه‏های سیاسی به میدان آمدند، اظهار داشت: در روز 9 دی همه مردم حتی کسانی که به رقبای دیگر رییس جمهور وقت رأی داده بودند به میدان آمدند و از این افراد و سران فتنه‏گر آنها اعلام برائت کردند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‏که فتنه گران با اصل نظام و اصل ولایت فقیه مشکل داشتند، عنوان داشت: زمان، این بصیرت را برای مردم حاصل کرد که بفهمند دشمنان انتخابات را بهانه قرار دادند تا بتوانند به اصل نظام و ولایت فقیه ضربه بزنند.

 

این استاد برجسته حوزه علمیه در ادامه به حضور مردم در شهرهای مختلف در روز 9 دی سال 88 اشاره کرد و ابراز داشت: در روز 9 دی سال 88 مردم ایران در شهرها و استانهای مختلف یک صدا فریاد زدند که ما به ولایت فقیه اعتقاد داریم و به آن پایبند هستیم و هرکس بخواهد به آن ضربه بزند با ما طرف است.

 

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در رابطه با این‏که برخی به دنبال القای این نکته هستند که حوادث سال 88 صرفا یک سوتفاهم بوده و دیگر نباید به آن پرداخت، اظهار داشت: دلیل این افراد این است که چون سران فتنه به دلیل سن و سال زیاد با بیماری‏های متفاوت دست و پنجه نرم می‏کنند به آنها ترحمی شود و الا همه می‏دانند که آنها در فتنه شرکت داشتند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به این‏که ما نباید در فکر تطهیر فتنه گران باشیم، خاطرنشان کرد: باید به دنبال این باشیم که به آنها بفهمانیم اشتباهی بزرگ را مرتکب شده‏اند و به درگاه خداوند متعال توبه و این اشتباه را جبران کنند و به دنبال تکرار آن نباشند./922/ت302/ج

 

 

 

 

ارسال نظرات