۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۳۷۲۴۶
وزیر اطلاعات در شهرستان فردوس:

در دولت تدبیر اصلاح طلب و اصولگرا نداریم

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات با بیان این که دولت تدبیر امید مبنای کار خود را بر خدمتگزاری به مردم و شایسته سالاری قرار داده است، گفت: هدف از تاکید بر جناح بندی های سیاسی و پررنگ کردن آنها از بین بردن وحدت عمومی در جامعه و ایجاد اغتشاش در میان مردم است.
وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز در مصلای نماز جمعه شهرستان فردوس در جمع مردم این شهرستان با بیان این که شهرستان فردوس علمای بسیار بزرگی را در دامان خود پرورش داده است، گفت: خادمان ملت در دولت یازدهم هدف خود را بر خدمت رسانی به مردم و توسعه عدالت اجتماعی و شایسته سالاری قرار داده اند.

 

وی با بیان این که پیشرفت در ایران اسلامی مرهون تلاش و رشادت های مردمی است، ادامه داد: آنچه دولت را در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب تقویت کرده و موجب شده دولت بتواند در پشت سر گذاشتن موانع موفق شود حمایت های مردمی بوده است.

 

 وزیر اطلاعات با اشاره به این که دولت می خواهد هرچه سریعتر مشکلات کشور حل شود، اظهار داشت: ولی متاسفانه کاهش قیمت نفت دست دولت را در این زمینه بسته است و مردم باید صبور باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که دولت تدبیر و امید توانسته رشد تورم را به شکل قابل توجهی کاهش دهد، گفت: دولت تلاش خود را با این شرایط سخت فعلی به کار گرفته اما عده ای با عوام فریبی خواستار یکسری اغتشاشات و درگیری ها در اذهان مردم هستند.

 

وی ادامه داد: دولت با کسی سر دعوا ندارد و همه مجموعه ها را به همکاری دعوت کرده و اصلاح طلب و اصول گرا نداریم همه باید با هم وحدت داشته باشند.

 

وزیر اطلاعات به جریان داعش در منطقه اشاره کرد و افزود: این جریان از زمان عاشورا قصد داشته تا به وسیله گروه های انتحاری خود ناامنی های بسیاری در ایران به وجود آورد اما با عنایت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) و تلاش های سربازان گمنام امام زمان ، این گروه ها شناسایی و نتوانستند به هدف شوم خود برسند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی یادآور شد: در انقلاب و نظام اسلامی جناح بندی معنایی ندارد و تاکید بر جناح بندی های سیاسی و پررنگ کردن آنها موجب انحراف افکاری عمومی و ایجاد اغتشاش در جامعه می شود.

 

وزیر اطلاعات با اشاره به این که امروز ایران اسلامی به دلیل وحدت مردمانش توانسته دشمنان را در مقابل خود به زانو درآورد چرا که وحدت عامل رشد و آبادانی و پیشرفت هر جامعه ای است، گفت: متاسفانه بعضی از گروه ها به دنبال کم رنگ کردن وحدت در جامعه هستند و با تاکید بر جناح بندی های سیاسی می خواهند افکار عمومی را گمراه کرده و در جامعه و میان مردم اغتشاش ایجاد کنند.

 

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین علوی افزون بر حضور در جمع مردم با نخبگان و علمای فردوس دیدار داشته و پس از آن با همراهی مدیران شهرستانی از نقاط روستایی و شهری شهرستان فردوس بازدید خواهد کرد. /968/پ202/ج

ارسال نظرات