۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۳۷۳۳۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

امنیت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است، گفت: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد نیز به برکت وجود شهدای گرانقدر رقم خورده است.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع اعضای ستاد یادواره شهدای روستای معلم کلا با بیان این که امروز همه ما در مقابل امانتی که خداوند منان به ما داده است قرار داریم، گفت: باید به بهترین نحو ممکن در انجام تکالیف خود کوشا بوده و اهتمام ارزنده ای در این راستا داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که شهدای گرانقدر نظام اسلامی امانتی ارزنده و ارزشمند برای ما به ارث گذاشتند، بیان داشت: باید صبورانه امانت دار خوبی برای آرمان ها و ارزش های والای شهدا و انقلاب اسلامی باشیم.

 

امام جمعه محمودآباد، تصریح کرد: همان گونه که حضرت امام خمینی(ره) با وحدت و همدلی توانسته است در برابر نابکاران بایستد امروز هم شهدا محور وحدت و همدلی هستند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که حرکت در مسیر شهدا سبب سعادت و رستگاری انسان می شود، گفت: انسان باید این بزرگواران را الگوی خود قرار داده و در مسیر آنان حرکت کند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که شهدا بهترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: شهدا رفتند و ما باید ادامه دهنده خوبی برای راه گرانقدر این بزرگواران باشیم.

 

وی با اشاره به این که انسان باید وظایف و تکالیف خود را به درستی انجام دهد، تصریح کرد: همه ما تکالیفی در برابر شهدا و خداوند منان داریم که باید آن را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنیم.

 

امام جمعه محمودآباد با بیان این که ترویج وحدت و همدلی باید به نحوی ارزشمند وجود داشته باشد، ادامه داد: بهره گیری از این امر گرانقدر می تواند زمینه ساز تعالی و پیشرفت نظام اسلامی باشد.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: ظرفیت های ارزنده و شایسته ای داریم که باید از آن ها به درستی استفاده شود که می تواند برای آینده نظام اسلامی بسیار اثربخش باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که یادواره های شهدا باید به نحوی شایسته و در مقام والای این بزرگواران برگزار شود، گفت: باید با وحدت و همدلی تلاش شود تا این مراسم های نورانی به خوبی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به این که شهدا ولی نعمتان ما بوده که برای امروز ایران اسلامی رفتند، بیان داشت: ایران اسلامی در اقیانوس پرتلاطم و طوفانی دنیا به مانند جزیره امنی در حال حرکت است که باید این مسیر را ادامه دهیم.

 

امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است، تصریح کرد: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد نیز به برکت وجود شهدای گرانقدر رقم خورده است./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات