۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۳۷۳۸۱
با حضور حجت الاسلام سیدحسن خمینی؛

جلسه شورای اداری خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه شورای اداری خوزستان بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام سیدحسن خمینی برگزار شد.
جلسه شوراي اداري خوزستان با حضور حجت الاسلام سيد حسن خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه شورای اداری خوزستان با حضور حجت الاسلام سیدحسن خمینی، نوه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مدیران نهاد های سیاسی و فرهنگی استان در سالن اجتماعات استانداری خوزستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدحسن خمینی با اشاره به جایگاه مهم خوزستان اظهارداشت: مسؤولان در خوزستان باید قدر موقعیت خود را بداند و از آن در جهت رفع محرومیت استان استفاده کنند.

وی افزود: منابع سرشار اقتصادی و انسانی خوزستان ظرفیت های هستند که مسؤولان باید با به کارگیری صحیح آن ها استان را به شکوفایی برسانند.

نوه امام خمینی(ره) بیان داشت: استقلال نعمت بزرگی است که به سبب داشتن آن باید از خداوند سپاسگزار باشیم؛ زیرا طی چندین قرن حاکمانی بر این سرزمین حکومت می کردند که بدون مشورت با بیگانگان از گرفتن کوچکترین تصمیم ناتوان بودند.

در ادامه این جلسه عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان با تقدیر از حضور معنوی سیدحسن خمینی ابرازداشت: پس از اجلاس پیرغلامان، اعزام زوار به عتبات عالیات و خدمت رسانی مسؤولان استان این حضور معنوی ترین فعالیت در خوزستان است.

وی گفت: امیدواریم این سفر سبب رفع برخی کاستی های استان در زمینه های گوناگون شود.

همچنین در این جلسه ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش و جایگاه امام خمینی(ره) نزد مردم خوزستان گفت: ملت ایران به کمک امام خمینی(ره) معنا و مفهوم قرآن را با عمق بیشتری درک کردند.

سودانی اظهارداشت: خوزستان راهبردی ترین استان کشور است و باید متناسب با این ظرفیت ها جایگاه مناسب خود را به دست آورد./9452/پ203/ب2

ارسال نظرات