۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۳۷۴۵۱
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

سران فتنه با آب زمزم هم تطهیر نخواهند شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: لج بازی 8 ماهه و 5 ساله امروز سران فتنه نشان می دهد که این افراد اگر با آب زم زم تطهیر شوند، هرگز تطهیر نخواهند شد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: برگزاری رزمایش مشترک محمد رسول الله در منطقه آب های دریای عمان و خلیج فارس نشان دهنده اقتدار نظام است.

وی با بیان این که برگزاری این رزمایش پیام های فراوانی برای ما دارد، افزود: مهم ترین پیام آن، صلح و دوستی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که برگزاری این رزمایش مایه افتخار ایران ایران است، عنوان داشت: برگزاری رزمایش محمد رسول الله در جمهوری اسلامی ایران مایه آرامش و دوستی همسایگان است.

امام جمه خرم آباد در ادامه تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال برقراری رابطه و تقویت روابط با همسایگان است.

وی با اشاره به آعاز ایام ربیع الاول بیان داشت: این ایام، ایام جشن و سرور است و باید توجه داشت در هشت ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری مراسم جشن و عروسی برگزار نشود.

حماسه 9 دی روز بصیرت مردم و درایت رهبری است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیش رو بودن 9 دی ماه بیان داشت: حماسه 9 دی روز بصیرت مردم و درایت رهبری است.

وی با اشاره به این که در 9 دی ما سال 88 فتنه گران به دنبال انتخابات فتنه گری کردند و حیثیت نظام را لکه دار کردند، افزود: با بصیرت و حضور مردم در صحنه چشم فتنه گران کور شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: اقدامات فتنه گران موجب شد نقطه قوت انتخابات که حضور پرشور مردم بود، پیروزی انتخابات و شکوه انتخابات به کام مردم تلخ شود و به استکبار جهانی امید داد.

وی در ادامه با بیان این که در 9 دی حماسه بزرگی رخ داد، ابراز داشت: حماسه 9 دی دستاورهای فراوانی داشت.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که حماسه 9 دی قدرت نظام را افزایش داد و این پیام را به دنیا رساند، بیان داشت: این حماسه حاصل بصیرت مردم و درایت رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که برخی افراد می خواهند فتنه گران را تطهیر کنند، خاطرنشان کرد: لج بازی 8 ماهه و 5 ساله امروز سران فتنه نشان می دهد که این افراد اگر با آب زم زم تطهیر شوند، هرگز تطهیر نخواهند شد./9459/پ201/ب2

ارسال نظرات