۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۳۷۵۸۰
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

حماسه 9 دی حاصل مدیریت و درایت رهبری است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که حماسه بزرگ 9 دی پر افتخار ی بزرگ برای ملت ایران است، گفت: حماسه 9 دی حاصل مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب است.
9 دي

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که حماسه بزرگ 9 دی حاصل مدیریت و درایت رهبری است، ملت ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب در این روز دشمنان اسلام را نا امید کردند.

وی با اشاره به اقدامات سران فتنه عنوان داشت: حماسه 9 دی رسوایی بزرگی برای سران فتنه به دنبال داشت.

حجت الاسلام ولی پور فتنه 88 را بدترین خیانت به نظام، انقلاب، امام(ره)، رهبری و اسلام بیان کرد و افزود: سران فتنه به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

وی با بیان این که حماسه بزرگ 9 دی از حماسی ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: سران فتنه 88 جایی در نظام جمهوری اسلامی ندارند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که فتنه 88 موجب شد دشمنان از موقعیت استفاده کنند، یادآور شد: رسانه های غربی در این راستا فعالیت هایی انجام دادند.

وی در ادامه دشمن شناسی را افتخارات ملت ایران بیان کرد و ابراز داشت: ملت ایران با خلق حماسه ماندگار 9 دی، توطئه های دشمن را خنثی کردند.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: پیچیده ترین فتنه تاریخ انقلاب اسلامی با درایت رهبرمعظم انقلاب و حمایت ملت ایران خنثی شد.

وی بیان داشت: امید است در سال جاری، 9 دی ماه ملت ایران با حضور باشکوه خویش در صحنه با دیگرخاری در چشم دشمنان انقلاب شوند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: حضور مردم در صحنه های گوناگون انقلاب و پشتیبانی از نظام موجب ناامیدی دشمن می شود./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات