۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۳۷۸۸۰
نماینده مردم تهران در مجلس:

دولت مراقب نفوذ جریان فتنه باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: با روی کار آمدن دولت جدید برخی از عوامل فتنه در پی نفوذ در بدنه دولت هستند و دولت تدبیر و امید باید نسبت به تصدی این افراد در مناصب اجرایی جلوگیری کند.
محمد سليماني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه مردم در نهم دی سال 88، گفت: در فتنه سال 88 مردم یقین پیدا کردند که افراد به اصطلاح معترض قصد براندازی نظام را دارند به همین دلیل در 9 دی به خیابان‏ها آمدند.

 

وی با بیان این‏که دشمنان خارجی نظام حمایت ویژه‏ای از فتنه‏گران انجام دادند، ابراز داشت: آنها با حمایت‏های رسانه‏ای و همچنین هدایت برخی سران فتنه رویای انجام انقلاب مخملی را در سر می‏پروراندند.

 

سلیمانی با اشاره به این‏که فتنه‏گران تقلب در انتخابات را بهانه کرده بودند، اظهار داشت: در حوادث سال 88 رسانه‏های بیگانه به ویژه شبکه فارسی زبان بی‏بی‏سی و همچنین شبکه صدای آمریکا با پوشش کامل اخبار ایران که بسیاری از این اخبار دروغ بود قصد ایجاد رعب و وحشت در کشور را داشتند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به حوادث روز قدس و حرمت شکنی روز عاشورا اشاره کرد و افزود: عده‏ای در روز قدس با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و همچنین با هتک حرمت عزاداران روز عاشورا ثابت کردند که با دین اسلام سر جنگ دارند و تقلب در انتخابات فقط بهانه‏ای برای به خیابان آمدن آنها بود.

 

وی با اشاره به این‏که برخی به دنبال این نکته هستند که فتنه سال 88 صرفا یک سوءتفاهم بوده و نباید به آن پرداخت، تصریح کرد: کسانی که این حرف را می‏زنند افراد بی طرف در این مسأله نیستند بلکه خود در فتنه سال 88 متهم هستند.

 

سلیمانی با تأکید بر این‏که ملت ایران ملتی باهوش و با بصیرت است، ابراز داشت: مردم ایران به خوبی می‏دانند کسانی که این حرف‏ها را می‏زنند افرادی هستند که خود در فتنه سال 88 در انجام بسیاری از اتفاقات دست داشته و صحنه گردان بوده‏اند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که سران فتنه بنا بر مصلحت تا امروز محاکمه نشده‏اند، اظهار داشت: فتنه و حوادث سال 88 با برنامه ریزی و طراحی آمریکا، انگلیس و صهیونیست بین‏الملل انجام شد و مردم ایران تا الان به خوبی این مسأله را فهمیده‏اند.

 

وی با تأکید بر این‏که شعارهایی که فتنه گران در فتنه سال 88 سر می‏دادند در خارج از مرزها طراحی شده بود، تصریح کرد: کسانی که قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند حرکتی مجرمانه را مرتکب شدند چرا که نظم و امنیت کشور را بر هم زدند و سبب کشته شدن بسیاری از افراد بی گناه شدند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به این‏که برخی از افراد به دنبال تطهیر سران فتنه و فتنه گران هستند و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید قوت بیشتری پیدا کردند، خاطرنشان کرد: متاسفانه این افراد در درون دولت نفوذ کرده‏اند و دولت باید مراقب این افراد باشد تا این افراد از اسم دولت سواستفاده نکنند./922/ت302/ج

ارسال نظرات