۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۳۸۰۹۳

تأسیس 3 مدرسه وابسته به حوزه علمیه در اهواز

خبرگزاری رسا ـ 3 مدرسه وابسته به حوزه علمیه در اهواز تأسیس شد.
مدرسه علميه،‌ حوزه علميه

حجت الاسلام محمد عرب، مدیر نخستین مدرسه وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نقش ارزشمند آیت الله موسوی جزایری در تأسیس مدارس وابسته به حوزه علمیه در خوزستان اظهارداشت: تعداد این مدارس تا تابستان امسال به 3 عدد رسید.

وی افزود: این مدارس در سه مقطع ابتدایی، دوره اول و دوم و متوسطه دوره اول زیر نظر حوزه علمیه خوزستان فعالیت می کنند.

مدیر مدرسه عصر ظهور گفت: پس از امضای تفاهم نامه میان اداره کل آموزش و پرورش و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان 3 مدرسه از مدارس ناحیه 3 اهواز به حوزه علمیه واگذار شد و پس از آن به مدارس وابسته به حوزه های علمیه تغییر نام دادند.

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی و تربیتی در این مدارس ابرازداشت: برای ارتقا سطح یادگیری دانش آموزان فرایند هوشمند سازی کلاس های این مدارس آغاز شده و تاکنون بیش از نیمی از آن ها به این فناوری مجهز شدند.

وی با بیان این که ساختمان این مدارس نیز بهسازی شده، گفت: مبلغ 100 میلیون تومان برای این کار در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام عرب مدرسه استعداهای ناب صالحین عصر ظهور را نمونه ای از مدارس وابسته به حوزه علمیه برشمرد و تصریح کرد: در این مدرسه افزون بر درس های آموزشی که در دیگر مدارس تدریس می شود بازدیدهای علمی و وسایل کمک آموزشی نیز در اختیار دانش آموزان قرار می گیرند.

مدیر مدرسه عصر ظهور در ادامه تصریح کرد: پس از بازدیدهایی که از مدارس شهرهای مشهد مقدس، شیراز و تهران انجام و طی آن برنامه ای جامع برای فعالیت های آموزشی دانش آموزان طراحی و به کار گرفته شد.

وی در پایان کتاب خوانی، بازدید های علمی، فعالیت های قرآنی و مشاوره را از فعالیت های این برنامه عنوان کرد./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات