۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۳۸۱۲۹
همزمان با حماسه نهم دی؛

همایش بصیرت ماندگار در ساری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بصیرت ماندگار عصر امروز از سوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مازندران با سخنرانی علیرضا زاکانی در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد.
9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همایش بصیرت ماندگار عصر امروز از سوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مازندران در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد.

 

علیرضا زاکانی، نماینده تهران در مجلس در این مراسم با بیان این که سران فتنه قبح ارتباط با بیگانگان را شکستند، افزود: دجال های زمان نظیر آمریکایی ها، سران رژیم صهیونیستی و ضد انقلاب ها به این عناصر فتنه داخلی دل بسته بودند.

 

نماینده تهران در مجلس با بیان این که عملکرد سران فتنه مورد رضایت دشمنان بود، گفت: سران فتنه حتی به غربی ها چراغ سبز هم نشان دادند و می خواستند برای آنها فرش قرمز هم پهن کنند.

 

وی با بیان این که همین ها به آمریکایی ها گراه دادند، افزود: اوباما دو روز قبل از انتخابات بر اساس نظر سنجی های انجام شده به این جمع بندی رسید که 87 درصد در انتخابات شرکت خواهند کرد که از این میزان 34 درصد به احمدی نژاد و 14 درصد هم به موسوی رأی خواهند داد.

 

زاکانی ادامه داد: بر همین اساس اوباما قبل از انتخابات به رهبر معظم انقلاب نامه ای نوشت و گفت حاضریم در همه سطوح با ایران مذاکره کنیم، اما پس از آن مسائلی که به وجود آمد اوباما به گونه ای دیگر رفتار کرد.

 

وی با بیان این که نظام اسلامی در برخورد با سران فتنه نهایت رأفت اسلامی را به کار گرفت، گفت: نظام در برخورد با سران فتنه هم محبت و هم تدبیر کرد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه سخنان خود با بیان این که پس از حوادث سال 88 تحریم های آمریکا علیه ملت ایران بیشتر شد، ادامه داد: به حتم این افراد در این مسائل مقصر هستند و آن اتفاقات زمینه تشدید فشار به ملت ایران را فراهم کرد.

 

وی ادامه داد: پتانسیل بالای 40 میلیون رأی که می توانست ما را از همه گردنه های بعد از انتخابات به راحتی عبور دهد متأسفانه با عملکرد همین آقایان ضایع شد.

 

نماینده تهران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که ملاک سنجش افراد حال آنها است، گفت: تقوا و جهاد در راه خدا باید همواره مورد  توجه باشد و اگر کسی این دو را نداشته باشد نباید به او نگاه کرد.

 

وی در ادامه با بیان این که عده ای امروز به عنوان جریان سیاسی بخشی از پازل جبهه علیه انقلاب را در حال تکمیل کردن هستند، خاطرنشان کرد: دچار یک نفاق جدی در کشور هستیم، عده ای نام شهدا را می آورند، اما در مسیر آرمان های شهدا گام برنمی دارند.

 

زاکانی با بیان این که نهم دی یک شاخص است، افزود: مردم با حضور حماسی خود در این روز تاریخی به همه جنایت های فتنه گران نه گفتند./950/پ202/ب1
 

ارسال نظرات