۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۲۳۸۱۹۶
طالب زاده:

جشنواره فجر جوابگوی حقیقت انقلاب اسلامی نیست

خبرگزاری رسا ـ طالب زاده با اشاره به برگزاری جشنواره های سینمایی گوناگون گفت: جشنواره های دیگر کامل نیستند و حتی فجر که جشنواره بزرگی است با آن همه تنوع فیلم و بسته های سینمایی گوناگون جوابگوی حقیقت انقلاب نیست.
جشنواره فجر جوابگوی حقیقت انقلاب اسلامی نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نادر طالب زاده، دبیر پنجمین جشنواره سراسری فیلم عمار، شامگاه دوشنبه هشتم آذر ماه در دیدار با آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که جشنواره فیلم عمار برای نشان دادن چهره انقلابی فرزندان انقلاب و اسلام است، اظهار داشت: جشنواره های سینمایی پس از فتنه 88 نتوانستند به خوبی ظرفیت بزرگ انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

طالب زاده با تأکید بر این که متأسفانه در تلویزیون آثاری وجود ندارد که دارای روحیه حزب الهی باشند یا انقلاب را نقد کنند، ابراز داشت: به دنبال پرورش نیروهای حزب الهی و انقلابی هستیم و مدیریت جدید صدا و سیما نیز برای ما پیغام فرستاده است که طالب همکاری با دست اندرکاران جشنواره عمار هستند و این امکان را نیز فراهم کنند که با استفاده از ظرفیت ها بتوانند برنامه تولید کنند.

این فعال سینمای انقلاب اسلامی تصریح کرد: مدیران صدا و سیما پذیرفتند که دست اندرکاران جشنواره عمار را به بدنه صدا و سیما تزریق کنیم و افرادی هستند که آثار آنها بسیار فاخر و دارای روح احیاگرانه در بطن انقلاب اسلامی است و امیدواریم که این افراد را وارد تلویزیون کنیم.

طالب زاده با اشاره به برگزاری جشنواره های سینمایی گوناگون خاطرنشان کرد: جشنواره های دیگر کامل نیستند و حتی فجر که جشنواره بزرگی هستش با آن همه تنوع فیلم و بسته های سینمایی گوناگون جوابگوی حقیقت انقلاب نیست.

دبیر پنجمین جشنواره سراسری فیلم عمار با اشاره به پنجمین سال برگزاری جشنواره عمار بیان داشت: در حقیقت آثار برجسته، فاخر و درجه یکی وجود دارد که نیاز به تربیت نیرو داریم و خوشبختانه این کار در حال انجام است.

وی با اشاره به تربیت نیروهای انقلابی در راستای ظرفیت های اسلامی و انقلابی، تصریح کرد: در مناطق گوناگون کشور و حتی روستاها کشف استعداد داریم و به تازگی امام جمعه یکی از شهرهای ایران هزینه ساخت یک فیلم 50 دقیقه ای را بر عهده گرفته است.

توجهات رهبر معظم انقلاب به جشنواره فیلم عمار بسیار شگفت انگیز و جالب است

این فعال سینمایی با اشاره به دیدار دست اندرکاران جشنواره سراسری فیلم عمار با رهبر معظم انقلاب گفت: تنها جشنواره ای که رهبر معظم انقلاب برای آن محفل برگزار کردند جشنواره فیلم عمار بود و توجهات و تأکیدات حضرت آقا و استقبال ایشان از آثار بسیار شگفت انگیز و جالب توجه بود.

دبیر پنجمین جشنواره سراسری فیلم عمار تأکید کرد: در دیدار دست اندرکاران عمار با رهبر معظم انقلاب، حضرت آقا فرمودند که «فیلم ساز باید مسلح به سلاح ایمان و تقوا باشد و آن را توسعه بدهد و آثار فاخر تولید کند».

طالب زاده با تأکید بر این که خوشبختانه امسال سال بسیار مطمئن برای جشنواره عمار است، ابراز داشت: آثار در همه زمینه ها به ویژه بخش بین الملل فاخر و ارزشمند هستند و انقلاب اسلامی نیازمند هجمه و رویش جدید فرزندان انقلاب است.

این فعال سینمای انقلاب اسلامی با تأکید بر این که ظرفیت تلویزیون استانی بسیار بالا است و باید از این ظرفیت استفاده کرد، اظهار داشت: باید از کادر کارآمد، فنی و هنری شبکه های استانی در خود تلویزیون استفاده کرد و دست اندرکاران عمار آماده همکاری هستند و حاضر هستند از استان خوزستان این کار را آغاز کنند.

طالب زاده با بیان این که تلویزیون شفاف و معتمد انقلابی می تواند کارهای بزرگی انجام دهد، اظهارداشت: باید از رسانه و تکنولوژی خوب استفاده شود و اینها دارای ظرفیت عظیمی هستند که استفاده صحیح سبب ایجاد انقلاب در همه زمینه ها می شود./9461/پ202/ب2

ارسال نظرات