۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۲۳۸۲۲۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان:

مردم در 9 دی از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع کردند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: ۹ دی روز میثاق با ولایت و رهبری و بصیرت مردم ایران و همچنین روز نا امید شدن دشمنان اسلام و انقلاب بود.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید عبد الصائب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در روستای دارالسیاده علوی در جوار مضجع حضرت سلطان محمود بن امام باقر (ع) گفت: حماسه 9 دی تجلی ولایت مداری، بصیرت و روشنایی بخش حرکت های انقلابی در آینده سیاسی کشور ایران بود که مردم از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع کردند.

وی افزود: 9 دی نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران بود که می توان از آن به عنوان انقلاب یاد کرد که تداعی کننده  22 بهمن 57 بود که در این روز مردم برای ساقط کردن حکومت شاهنشاهی بسیج شدند و در 9 دی مردم برای تثبیت حکومت به خیابان ها آمدند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که در این روز مردم انقلاب را بیمه کرده و مهره های پنهان دشمن ظاهر شد و دشمنانی که در لباس دوست بودند در آن مقطع چهره واقعی شان افشاء شد یاد آورشد: توانایی برای عبور از توطئه ها و حیله های دشمنان امتیاز بزرگ ملت ایران بود که توانست از بحران عبور کند و فتنه گران را رسوا کند.

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب نام فتنه را برای اتفاقات سال 88 انتخاب کرد که امروزه برخی با عنوان کردن آن به عنوان مسئله انتخاباتی به دنبال فراموشی آن هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان همچنین با اشاره به این که  رهبر معظم انقلاب مکرر از واژه فتنه و فتنه گران برای نشان دادن اقدام فتنه انگیز برخی خواص استفاده کرد و گفت: مقامات کشورهای غربی و اسرائیل در سال 88 به دنبال رهبری اغتشاشات در ایران بودند که نمی توان هیچ نامی به غیر از فتنه برای نقشه دشمن انتخاب کرد.

حجت الاسلام حسینی یاد آورشد: 9 دی تمام نقشه های دشمن را بر ملا کرد و سران فتنه که مُدام از قانون صحبت می کردند با دعوت مردم به خیابان و فراهم کردن زمینه برای اغتشاشات، با آبروی نظام بازی کردند و از طرفی قبل از اتمام زمان انتخابات خود را پیروز انتخابات اعلام کردند.

به گفته وی، در پای صندوق های انتخابات افراد متعددی بر انتخابات نظارت دارند که اگر امکان بروز تخلف هم وجود داشته باشد اما تقلب با این وسعت امکان پذیرنیست.

حجت الاسلام حسینی یاد آورشد: تمام برنامه ریزی دشمن برای براندازی نظام بود نه مختل کردن انتخابات، لذا مسؤول سازمان سیا یک روز قبل از انتخابات از عدم برگزاری انتخابات و انجام انقلاب رنگی صحبت کرد که این اتفاق با اقدامات سران فتنه در کشور بی ارتباط نبود.

وی افزود: از جمع دستگیر شدگان، 32 نفر از اعضای گروهک منافقین، 12 نفر عضو نهضت آزادی، 15 نفر عضو برجسته وهابیت، 7 نفر عضو برجسته چپ مارکسیستی، 2 نفر جاسوس آمریکایی و 3 نفر تروریست افراطی و سلطنت طلب بودند که آنان از فراهم شدن فرصت توسط  موسوی و مناسب بودن زمینه برای دست یابی به اهداف شوم خود خبر دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان افزود: مردم بزرگ ایران بصیرت خود را در 9 دی نشان داد که رهبر معظم انقلاب به بصیرت مردم از شرایط و شناخت دشمن و دوست تأکید دارند.

وی یاد آورشد: انسان باید در مقابل دشمن با شناخت و آگاهی بایستد که رهبر معظم انقلاب افراد بی بصیر را مانند افرادی می داند که در مه غلیظ و غبار قصد مقابله با دشمن را دارد که در این شرایط شناخت دشمن سخت است.

حجت الاسلام حسینی گفت: برخی از مردم در روز اول بعد از انتخابات به دعوت سران فتنه به گمان وجود تقلب به خیابان ها آمدند که بعد از گذشت زمان متوجه شدند که بازیچه دست فتنه گران قرار گرفته اند و حامی اصلی آنها آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یاد آورشد: هیچ کدام از  سران فتنه اقدامات روز عاشورا را محکوم نکردند و خط خود را از آمریکا و اسرائیل جدا نکردند ضمن این که در حال حاضر نیز حاضر به عذر خواهی از ملت ایران نیستند./1307/پ202/ب

ارسال نظرات