۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۳۸۲۴۵
کارشناس مسائل سیاسی:

فتنه 88 پیچیده ترین و بزرگترین توطئه تاریخ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ قنبری در مراسم بزرگداشت 9 دی در کرمانشاه گفت: دفاع مقدس 8 ماهه ایران در فتنه سال 88 مهم تر از دوران دفاع مقدس 8 ساله بود، فتنه 88 نه اولین فتنه پیش روی انقلاب اسلامی است نه آخرین فتنه، آشوب سال 88 یک جنگ تمام عیار و محصول تمام عناصر ضد انقلاب بود.
حشمت الله قنبري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت 9 دی در سالروز این حماسه عظیم در حسینیه ثار الله شهر کرمانشاه با حضور روحانیان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.


کارشناس مسائل سیاسی در این مراسم گفت: دفاع مقدس 8 ماهه ایران در  فتنه سال 88 مهمتر از دوران دفاع مقدس 8 ساله بود، فتنه 88 نه اولین فتنه پیش روی انقلاب اسلامی است نه آخرین فتنه، آشوب سال 88 یک جنگ تمام عیار و محصول تمام عناصر ضد انقلاب بود.


وی ادامه داد: این فتنه عجیب هنوز هم در حال تلفات دادن است و اگر ابعاد آن آشکار نمی شود به دلیل فراهم نبودن زمینه آن است.


کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: جریان فتنه عملیات خود را قبل از برگزاری انتخابات آغاز کرد و توانست برای یک دوره موج التهاب در جامعه و حتی در بین خانواده ها ایجاد کند، متأسفانه بخش زیادی از انرژی کشور که می بایست هزینه رشد و تعالی کشور می شد در این فتنه از بین رفت.


قنبری خاطرنشان کرد: بدون تردید فتنه 88 پیچیده ترین و بزرگترین توطئه تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچه که سبب نجات کشور از این آشوب و سربلندی ملت شد ولایت مداری حقیقی مردم و بصیرت مثال زدنی آنها بود.


وی ادامه داد: فتنه دو سر دارد حق و باطل؛ فتنه باعث شد که علی(ع) مظلوم ترین مرد تاریخ شود، فتنه به گونه ای است که برای نابودی آن نیاز به برخورد و مقابله قاطعانه است، امام علی(ع) مظلوم شد زیرا در آن زمان برخورد قاطعانه با فتنه نشد.


کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از مختصات فتنه این است که در ابتدا حساسیت مردم را بر نمی انگیزد و خزنده و آرام حرکت می کند، فضای فتنه از جنس غبارآلود و گردباد است و با هر چرخش خود یک گروه در دام آن می افتد به هر اندازه که بصیرت کمتر باشد زودتر در گرباد فتنه گرفتار می شویم.


قنبری تصریح کرد: در ماجرای فتنه سال 88،  آدم های نرم افزاری این فتنه قبل از انتخابات دهم از کشور خارج شدند و به کشورها و شبکه های بیگانه پناه بردند و در خارج از کشور این جریان را هدایت کردند، در فتنه 88 اخلاق جامعه تخریب و فساد و آشوب گری بالا گرفت.


وی ادامه داد: در فتنه 88 هدف فقط ولایت فقیه بود و رمز عملیات این آشوب بزرگ کلید وا‍ژه تقلب بود، برخی از افراد که ادعای ولایت مداری داشتند بیشتر از موسوی و کروبی با ولی خود به مقابله پرداختند، حد اقل اتهام سران فتنه عناد با جمهوری اسلامی است که می بایست به مجازات خود می رسیدند اما مورد رأفت اسلامی رهبر انقلاب قرار گرفته اند.


کارشناس مسائل سیاسی گفت: انتخاب دولت اعتدال مهر باطل بر دهان دشمنان نظام بود، انصافا اگر سایه رهبر انقلاب بر سر این کشور تدابیر و تیزبینی معظم له نبود برخی از دولت ها  کشور ما را در آغوش آمریکا انداخته بودند.


وی تأکید کرد: همان کسانی که با حضور 40 میلیونی خود حماسه آفریده بودند، یک بار دیگر حماسه 9 دی را خلق کردند، دشمنان نظام اسلامی در سراسر جهان آگاه باشند اگر دوباره کربلایی برپا شود ولی امر تنها نیست و این بار سر ابن زیاد ها بریدنی می شود./967
/پ202/ب

ارسال نظرات