۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۳۸۲۷۷
امام جمعه درمیان:

مجازات سران فتنه و محاکمه آن ها ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه درمیان با بیان این که سران فتنه باید در یک دادگاه قانونی محاکمه شوند، گفت: رأفت با سران فتنه موجب جسور تر شدن آن ها برای ورود به اجتماع شده است.
فتنه سبز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام علیرضا حسینی، امام جمعه درمیان، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در جمع مردم با بیان این که حماسه نهم دی ماه انقلابی دیگر در تاریخ انقلاب بود، گفت: اگر حماسه نهم دی ماه اتفاق نمی افتاد و مردم به حمایت از نظام و رهبری بر نمی خاستند فتنه گران، اقدام به براندازی نظام می کردند و از همان ابتدا هدف آن ها اعتراض به تقلب نبود بلکه هدف اصلی آن ها براندازی نظام بود.

 

وی افزود: انتخابات سال 88 یکی از بهترین انتخاباتی بود که در کشور برگزار شد و مردم با بیشترین حضور در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و فضای انتخاباتی بسیار گرم و پرشور بود اما فتنه گران این حضور حداکثری مردم را در کام آن ها تلخ کرده و به آرای مردم بی احترامی کرده و کشور را دچار تشنج کردند.

 

امام جمعه درمیان با بیان این که کار فتنه گران قابل بخشش نیست، ادامه داد: اهانت آن ها به امام حسین(ع) قابل بخشش نیست و اگر آن ها قصد اعتراض داشتند باید این اعتراض خود را قانونی و به صورت مسالمت آمیز بیان می کردند نه این که مقدسات مردم را مورد توهین و بی احترامی قرار دهند و به ساحت مقدس امام حسین (ع) توهین کنند و در حال حاضر هم رافت نظام با فتنه گران موجب شده که آن ها تصور کنند می توانند دوباره به احتماع برگردند و مورد بخشش قرار گیرند در حالی که باید گفته شود این طمع خامی است و مردم خواهان مجازات و محاکمه سران فتنه در یک دادگاه قانونی هستند.

 

حجت‌الاسلام حسینی اظهار کرد: در فتنه سال 88 فتنه‌گران خسارات مادی، معنوی و هتک حرمت‌های زیادی به مقدسات مردم انجام دادند و به قدری جسارات آن ها طولانی شد که در مدت هشت ماه در مسیر غیر قانونی اهداف شوم خود را دنبال کردند به همین خاطر بخشش فتنه گران کاری بیهوده است زیرا آن ها از کرده خود پشیمان نیستند.

 

وی با بیان این که فتنه گران دشمن را برای تصرف کشور و از بین بردن نظام به طمع انداختند، تصریح کرد: منافق کور دل است و همین کوردلی موجب می شود که در طول عمر خود هرگز به صراط مستقیم دست پیدا نکند.

 

امام جمعه درمیان با بیان این که مردم در حماسه نهم دی ماه جواب دندان شکنی به منافقان دادند، تاکید کرد: ما هرگز انقلاب و رهبری را تنها نخواهیم گذاشت و گرامیداشت حماسه نهم دی ماه را نسل به نسل به فرزند خود منتقل کرده و برای آن ها خیانت منافقان را توضیح خواهیم داد تا مراقب انقلاب و دستاوردهای آن باشند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که بار حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب بر دوش مردم است، ادامه داد: مردم ما باید تا آخرین نفس برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن هوشیار باشند و با بصیرتی که دارند اجازه ندهند هرگز فتنه دیگری در تاریخ انقلاب تکرار شود.

 

وی با بیان این که ملت ایران استقامت و ایستادگی خود را از عاشورا به ارث برده و درس آموخته مکتب امام حسین(ع) هستند، یادآور شد: بزرگترین درس عاشورا برای ما این است که هرگز امام و رهبر خود را تنها نگذاریم و تا آخرین نفس در کنار امامت و ولایت باشیم./968/پ202/ب5 

ارسال نظرات