۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۳۳۷

تقدیر آیت الله هاشمی علیا از عوامل سریال پرده نشین

خبرگزاری رسا ـ آیت الله هاشمی علیا صبح امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی که با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان صورت گرفته بود از عوامل سریال پرده نشین تقدیر کرد.
تقدير از عوامل سريال پرده نشين توسط آيت الله هاشمي عليا

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، آیت الله سید علی اصغر هاشمی علیا تولیت مدرسه علمیه قائم چیذر صبح امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی که با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان صورت گرفته بود ازعوامل سریال پرده نشین تقدیر کرد.

 

وی ضمن تقدیر از عوامل این فیلم خطاب به طلاب این مدرسه علمیه گفت: این دوستانی که این سریال زیبا را اجرا کردند در واقع نمایشی از زندگی طلاب بود اما شما سعی کنید روحانی واقعی باشید، یک طلبه باید رفتار و کردارش انسان ساز باشد.

 

وی ادامه داد: مشکلات زیادی پیش روی شما هست اما کسی که در مقام خودسازی باشد و درس بخواند می تواند این مشکلات را کنار بزند. شما باید خودتان را مقید به درس خواندن مباحثه کردن و انجام عبادات کنید و از جوانی خود بهره بگیرید.

 

 

آیت‌الله هاشمی علیا ضمن بیان تاثیر بالای سریال های ارزشی در اذهان مردم گفت البته این سریال ها ارزش زیادی دارد اما مطلب مهم عمل خود روحانی است. طلبه ها باید سبب افزایش آبروی روحانیت باشند، در واقع شما مربی جامعه هستید؛ باید به آن چه یاد می گیرید عمل کنید و روز به روز عمل خود را قوی تر کنید که در آینده بتوانید دردی از جامعه دوا کنید.


 

قابل یادآوری است که در این مراسم از سید محمود رضوی تهیه کننده این سریال و مهران رجبی و محسن کیانی از بازیگران این سریال تقدیر به عمل آمد. آتیلا پسیانی و هومن برق نورد هم جز مدعوین این مراسم بودند که به علت مشغله های کاری حضور نداشتند./810/پ202/ب4

ارسال نظرات