۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۲۳۸۵۱۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

تحقق امنیت پایدار زمینه ساز توسعه و پیشرفت جوامع است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل گفت: امنیت اصل اساسی در هر جامعه ای بوده که نیروی انتظامی باید تلاش ارزنده ای داشته باشد تا این مهم در جامعه محقق شود.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل شب گذشته در دیدار از کشفیات نیروی انتظامی آمل با قدردانی از تلاش ها وزحمات فرمانده و عوامل نیروی انتظامی شهرستان آمل در کشف و برخورد با مجرمان جامعه، گفت: مردم توقع دارند که نیروی انتظامی مردم دار و با اقتدار باشد و این نیرو نباید در انجام ماموریت هایش بین مردم فرقی قائل شده و همه را باید به یک چشم نگاه کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: مردم هم با فراهم بودن امنیت اجتماعی و روانی برای آنان به صورت داوطلبانه همراه با پلیس خواهند بود وا ز خدمات این نیرو نیز پشتیبانی خواهند کرد.

 

وی با تاکید براینکه برای تحقق این خواسته ها باید افراد شایسته برای خدمت رسانی به مردم سرکار بیایند، گفت: افراد شایسته با الگوگیری ازاهل بیت معصومین(ع) می توانند به تعالی رسیده و جامعه را به سمت و سوی ارزنده هدایت کنند که سبب عاقبت به خیری می شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که پلیس باید به گونه ای با مردم برخورد کند که مردم آنان را رفیق خود دانسته و با مشاهده پلیس احساس خوشحالی و امنیت کنند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید در مواجهه با مجرمان و کسانی که مخل امنیت در جامعه بوده برخوردی جدی داشته باشد.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: امنیت اصل اساسی در هر جامعه ای بوده که نیروی انتظامی باید تلاش ارزنده ای داشته باشد تا این مهم در جامعه محقق شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه، گفت: پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

 

و ادامه داد: بخش مهمی از امنیت پایداری که امروز در کشور ایجاد شده به واسطه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مخلص و جان‌برکف انتظامی است که سبب برقراری نظم و آرامش کشور در زمینه‌های مختلف را فراهم آورده است.

 

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم، فرمانده انظامی شهرستان آمل نیز در ادامه افزود: احساس آرامش در زندگی اجتماعی از مهم ترین مطالبات مردم بوده و نیروی انتظامی یکی از دستگاه هایی است که درراس این مطالبه به حق جامعه قراردارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که رفتار افراد شرور سبب ایجاد اخلال و نا آرامی درجامعه می شود، خاطر نشان کرد: افراد جامعه نیز این رفتارهای اوباشگران را نپسندیده و برخورد قاطع با آنان را خواستارهستند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات