۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۳۸۵۶۴
مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

خسارت های ناشی از کنترل جمعیت بیشتر از تحریم های 35 ساله غرب بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران گفت: خسارت های ناشی از طرح کنترل جمعیت از خسارت های تحریم های 35 ساله کشور نظام سلطه به کشورمان بیشتر بوده است.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران صبح امروز در نشست مشترک مدیران و معاونان مدارس علمیه استان که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنای قائمشهر در حال برگزاری است با گرامیداشت حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی گفت: حضور ملت بزرگ ایران اسلامی در نهم دی سال 88 تعیین کننده و اثرگذار بود.

 

وی در ادامه سخنان خود انقلاب اسلامی را برخواسته از حوزه های علمیه دانست و خاطرنشان کرد: حضور حوزه و روحانیت در رأس حکومت اسلامی یکی از افتخارات بزرگ برای جمهوری اسلامی است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید بدانیم هر گاه دشمن از ما تعریف می کند جایی از کار ما ایراد دارد، افزود: یکی از مهم ترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که آمریکا و رژیم صهیونیستی با آن مخالفت دارند.

 

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: نظام سلطه با با نظام اسلامی، ولایت فقیه و هر گونه نمادهای حکومتی دینی مخالفت دارند و عناد و کینه توزی دشمنان علیه نظام اسلامی و ملت ایران پایانی ندارد.

  

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز پذیرش حوزه های علمیه از ابتدای بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس علمیه استان باید تلاش کنند تا سهم جوانان و نوجوانان برای ورود به حوزه های علمیه تقویت شود.

 

حجت الاسلام طاهری بر ضرورت تبلیغات گسترده مدارس علمیه برای گسترش ورود به حوزه های علمیه تأکید کرد و افزود:  سال های گذشته بعضی از مدارس علمیه استان سهم بسیار خوبی از جذب طلبه داشتند و این محصول تبلیغات مناسب مدارس علمیه است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که مدیران مدارس علمیه غرب استان باید فعالیت تبلیغی خود به منظور جذب بیشتر طلاب را تقویت کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به این که غرب استان یک منطقه آسیب پذیر است فعالیت های حوزوی باید در آنجا باید تقویت شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش غرب برای کاهش جمعیت در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های نظام سلطه در ایران اسلامی کاهش موالید است.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که متأسفانه طرح کنترل جمعیت که یک مقطعی در کشورمان در دستور کار بود صدمه های بسیاری به کشورمان زد، تصریح کرد: طرح کنترل جمعیت لطمه های اقتصادی و فرهنگی بسیاری به کشورمان زد.

 

وی با بیان این که خسارت های ناشی از طرح کنترل جمعیت از خسارت های تحریم های 35 ساله کشور نظام سلطه به کشورمان بیشتر بوده است، خاطرنشان کرد: بر اساس آماری که مورد تأیید وزارت بهداشت نیز قرار گرفته سازمان بهداشت جهانی دو میلیون 500 بسته کنترل جمعیتی برای کشورمان فرستاده است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران ادامه داد: کنترل موالید بیشترین ضربه را به آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه های علمیه وارد کرد که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات