۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۳۸۷۹۷
مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی بابل:

تبعیت ملت ایران از ولایت عامل پیروزی های نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل، همراهی و تبعیت ملت ایران از ولایت را عامل اصلی پیروزی و استمرار انقلاب بیان کرد و گفت: ملت ایران با وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه توانستند دین و ارزش های دینی نجات ببخشند.
مدير مدرسه علميه امام حسن مجتبي بابل

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام یونس حبیبی، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی بابل امروز در جمع طلاب این حوزه با بیان برنامه ریزی دشمنان علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه که دشمنان این نظام از دیرزمان تا الآن برای رسیدن به آن تلاش کردند و می کنند؛ این است که آرمان ها و ارزش های این نظام را به چالش بکشانند.

 

وی با بیان این که دشمنان توطئه های خود را برعامل اصلی برپایی نظام یعنی ولایت فقیه متمرکز کرده اند، افزود: استکبار جهانی سعی دارد ستون اصلی نظام یعنی اصل ولایت فقیه را مورد خدشه قرار بدهند زیرا اطاعت از ولایت فقیه و ایستادگی و وحدت مردم در پای ارزش ها تاکنون همه توطئه های آنان را خنثی کرده است.

 

استاد حوزه علمیه بابل با اشاره به تحقیق و بررسی ریشه ها و عوامل پایداری نظام اسلامی در مراکز تحقیقاتی غرب اذعان کرد: بر اساس نتایج تحقیقات 13 ساله بر روی نظام جمهوری اسلامی در غرب آنها سه عامل انتظار فرج امام عصر، خط سرخ حسینی و ولایت فقیه را عامل موفقیت تشیع به خصوص جمهوری اسلامی می دانند.

 

وی ادامه داد: نباید فرصت طلبی های دشمنان را دست کم گرفت زیرا دشمنان اسلام و این نظام همواره دنبال فرصتی مناسب برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند و به همین دلیل نباید با تضعیف جبهه درونی به آنها  برای تقابل علمی با انقلاب فرصت داد.

 

حجت الاسلام حبیبی به جنگ هشت ساله تحمیلی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: نمونه بارز توطئه های دشمنان علیه انقلاب را می توان به جنگ تحمیلی اشاره کرد که دشمنان از آشفتگی ها و تضعیف وحدت در داخل کشور در اوایل انقلاب  برای ضربه زدن به این نظام بهره بردند اما ایستادگی مردم حول محور ولایت آنها را در رویای شکست انقلاب و اسلام ناکام گذاشت.

 

وی فتنه 88 را نمونه دیگری از توطئه های همه جانبه دشمنان علی انقلاب و اسلام عنوان و تصریح کرد: سرویس های اطلاعاتی و رسانه های استکباری در فتنه 88  هزینه های زیادی را  در عرصه تهاجم فرهنگی و رسانه ای انجام دادند تا بتوانند ضربه ای به جمهوری اسلامی وارد کنند اما عنایت به ایمان مردم به خداوند متعال، وحدت ملی و ولایتمداری این توطئه هم با شکست مواجه شد.

 

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل، همراهی و تبعیت ملت ایران از ولایت را  عامل اصلی پیروزی  و استمرار انقلاب بیان کرد و گفت: ملت ایران با وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه توانستند دین و ارزش های دینی نجات ببخشند.

 

وی با بیان این که مردم با خلق حماسه بزرگ نهم دی افتخاری بزرگ را در تاریخ رقم زدند افزود: حماسه نهم دی پشت فتنه گران را شکست و به خاطر حضور به موقع این ملت در صحنه باید شکرگزار بود.

 

حجت الاسلام حبیبی با تاکید بر بالا بردن بصیرت در آحاد جامعه به خصوص طلاب اذعان کرد: آنچه که می تواند ما را در ادامه مسیر  انقلاب در خط ولایت نگه بدارد بصیرت است تا بتوانیم در غبار فتنه ها مسیر درست را تشخیص بدهیم. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات