۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۲۳۹۰۵۲
مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

تمسک به قرآن و اهل بیت رمز پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طاهری رمز موفقیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در آن شرایط خاص را انس با قرآن و ذوب شدن در مسیر اهل بیت(ع) دانست و گفت: رمز پیروزی امروز امت اسلامی در برابر دشمنان و دنیای کفر تمسک به قرآن و اهل بیت پیامبر گرامی است.
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران امروز در بازدید از مدرسه قرآنی بیت النور قائمشهر با بیان این که طلاب باید این فرصت مغتنم را غنیمت شمرده و در جهت کسب معارف الهی گام بردارند، گفت: طلاب باید توجه داشتند راهی که در آن قدم برداشتند سخت و طولانی است و باید تلاش کنند تا به مقصد نهایی دست برسند.

 

وی با بیان این طلاب حافظ قرآن پرچم های قرآنی را در این کشور به اهتزاز در می آورند، افزود: توجه طلاب به قرآن آنها را در مسیر رشد و تعالی قرار می دهد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام قرآن و اهل بیت(ع) را در میان امت خود به امانت گذاشتند، خاطرنشان کرد: توجه به این دو امانت عامل سعادت دنیوی و اخروی بشر خواهد شد.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که اگر انسان تنها به دنبال یکی از این امانت های پیامبر برود به مقصد نهایی نخواهد رسید، افزود: قرآن و عترت هیچ گاه از هم جدا نمی شود و کسی که می خواهد به سعادت و تعالی حقیقی دست یابد باید به هر دو امانت الهی متصل شود.

 

وی ادامه داد: اگر کسی تنها به دنبال عترت برود و قرآن را رها کند نه به عترت و نه قرآن خواهد رسید و کسانی موفق هستند که به دنبال هر دو امانت بروند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی از مسلمانان تنها به قرآن رفتند و اهل بیت(ع) را رها کردند، بیان داشت: امت اسلامی برای پیشرفت و تعالی باید پیرو قرآن و اهل بیت(ع) باشند.

 

حجت الاسلام طاهری با تأکید بر این که هر کسی که در برابر عترت پیامبر بیاستند با قرآن هیچ سنخیتی ندارد، افزود: امروز جامعه اسلامی برای پیروزی در برابر نفاق و دشمنی های سران کفر نیازمند بهره گیری از قرآن و عترت پیامبر است.

 

وی با بیان این که متأسفانه بخشی از جامعه اسلامی از قرآن فاصله گرفتند، گفت: نباید کلام الهی در جامعه اسلامی مهجور باشد و باید تلاش شود قرآن که مسیر سعادت بشریت را نشان می دهد در جامعه از مهجوریت خارج شود.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که نامدارترین شخصیت های شیعه دنباله کلام الهی بودند، تصریح کرد: هر گاه شیعه در مسیر قرآن حرکت کرد به موفقیت دست پیدا کرد.

 

حجت الاسلام طاهری رمز موفقیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در آن شرایط خاص را انس با قرآن و ذوب شدن در مسیر اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: رمز پیروزی امروز امت اسلامی در برابر دشمنان و دنیای کفر تمسک به قرآن و اهل بیت پیامبر گرامی است.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) ذوب در کلام الهی بودند، گفت: ایشان دیوار بین شیعه و قرآن را از میان برداشت و همه ما بر سر سفر کلام الهی میهمان کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات