۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۳۹۰۹۱
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر خبرداد؛

اقامه نماز جماعت از سوی 25 مبلغ در مدارس پلدختر

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی پلدختر از فعالیت و حضور 25 مبلغ خواهر و برادر در مدارس این شهرستان خبر داد.
 نماز

حجت الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حضور مبلغان در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهرستان پلدختر، بیان داشت: 25 مبلغ خواهر و برادر در این مدارس مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به این که اقامه نماز جماعت از سوی این مبلغان در مدارس شهرستان پلدختر برگزار می شود، افزود: این فعالیت از اقدامات خوب آموزش و پرورش با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی و ستاد اقامه نماز است.

حجت الاسلام صیادی با اشاره به اثر گذاری تربیت در دوران کودکی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ نماز جماعت و تربیت دینی افراد، باید از سنین کودکی و نوجوانی صورت پذیرد.

وی با تأکید بر این که مقوله آموزش نماز به ‌ویژه نماز جماعت، باید از دوران اول ابتدایی مورد توجه قرار گیرد، افزود: نقش مبلغان توانمند در این راستا بسیار اثر گذار است.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر با بیان این که حضور گسترده مبلغان در مدارس جهت تبیین و ترویج فرهنگ نماز بسیار اثر گذار است، عنوان داشت: با تلاشی ستودنی در این راستا می توان به نتایج مطلوب رسید.

وی با بیان این که دوره ابتدایی مدرسه نقش مهمی در راستای تبیین فرهنگ اقامه نماز دارد، عنوان داشت: با حضور دانش آموز در نمازخانه و اقامه نماز می توان نوعی آمادگی بر عمل را در آنها به وجود آورد.

حجت الاسلام صیادی تصریح کرد: والدین نیز می توانند با تأکید بر نماز اول وقت و الگو بودن برای اعضای خانواده به این مسأله جامه عمل بپوشانند./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات