۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۳۹۲۰۰
نماینده ولی فقیه در کردستان:

امر به معروف و نهی از منکر سبب اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نشانه غیرت دینی و احساس مسؤولیت مردم مسلمان است، عمل به این فرائض الهی سبب خواهد شد تا زمینه اتحاد بیشتر بین مسلمانان فراهم شود.
حسيني شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان عصر امروز در نشست اعضای ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز بیان کرد: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نشانه غیرت دینی و احساس مسئولیت مردم مسلمان است، عمل به این فرائض الهی سبب خواهد شد تا زمینه اتحاد بیشتر بین مسلمانان فراهم شود.


وی با بیان اینکه حاکم شدن دین محمدی در سراسر عالم اراده پروردگار است، اظهار داشت: دین مبین اسلام دین رحمت و مغفرت است و توجه بیش از پیش به سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر بر همه مسلمانان واجب است.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید از اعمال هر روزه مسلمانان باشد، اگر در کشورهای اسلامی امر به معروف و نهی از منکر به درستی اجرا می شد، دیگر شاهد این همه جنایت علیه مسلمانان نبودیم.


نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: وجود مبارک حضرت محمد(ص) برای جامعه اسلامی مایه خیر و برکت است،  ایشان با نور خود امت اسلامی را به راه راست هدایت فرمود و ما هم باید رهرو آن حضرت باشیم، تمامی اعمال پیامبر گرامی اسلام (ص) در جهت تقویت وحدت و انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بوده است.


وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، گفت: کسانی که برای ترویج این فریضه الهی و اثرگذار در جامعه اقدام کنند از جانشینان خدا و پیامبر خدا محسوب می شوند.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: دشمن به دنبال گمراهی و ایجاد فتنه در بین مسلمانان است و برای رسیدن به هدف شوم هر بار به شکلی ظاهر می شود که گروه تکفیری داعش نیز از جمله این چهره های خبیث است، گروهک داعش هر آنچه را که اسلام نهی کرده است به نام اسلام انجام می دهد، این کار آنان نقشه دشمنان اسلام برای ضربه زدن به پایه های این دین آسمانی است.


وی افزود: امروز داعش با سلاح های ساخت دشمنان دین و قرآن یعنی اسرائیل جنایتکار مسلمانان را به خاک و خون می کشد که این خود نشان از دوری این تروریست ها از دین اسلام است.


نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: حاکم کردن فقر و فحشا در جامعه از دیگر ترفندهای دشمن است و باید مواظب نقشه های شوم دشمنان بر علیه کشورمان باشیم، 
هدف دشمن، ایجاد گمراهی، گرفتاری و فتنه در میان مسلمانان است دشمن این بار با پرچم دین آمده است وتمام تلاشش آن است تا مسلمانان دچار مشکل و چهره اسلام را مخدوش کند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با کینه صهیونیستی و یهودی که در سینه دارند درصدد هستند تا به  زعم خود به اتحاد مسلمانان خدشه وارد کنند اما این خدعه آنان نیز با شکست مواجه می‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه وجود رهبر معظم انقلاب را به عنوان رهبری مدبر و عالم برای ایران اسلامی مایه برکت و بصیرت افزایی برشمرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب نعمتی الهی برای ملت با عزت ایران است، معظم له همواره با تدبیر و درایت مثال زدنی خود کشور را از آسیب ها و فتنه های مختلف نجات داده اند.


در ادامه این نشست احکام رییس ستاد، قائم مقام، دبیر، مسؤول دفتر و معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سقز از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی رییس ستاد احیای استان، اعطا شد./967/پ202/ب6

ارسال نظرات