۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۳۹۲۴۳
معاون حوزه علمیه مازندران:

اتحاد و همبستگی امت اسلام موجب هلاکت مستکبران می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که دنیای کفر بهترین روش برای چیره شدن برمسلمانان را اختلاف افکنی میان آنها می داند، گفت: نظام سلطه برای تحقق اهداف شوم خود در میان کشورهای اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به مسأله وحدت در کلام امام و رهبری گفت: امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی منادی وحدت در جهان اسلام بوده و هستند.

 

وی با بیان این که نگاه دقیق امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به مسأله وحدت ریشه قرآنی دارد، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر گفتمان وحدت به عنوان محور و پرچم دار وحدت در دنیا مورد توجه قرار دارد.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وحدت و همبستگی امت اسلامی در شرایط کنونی جهان اسلام مستلزم پرهیز از اختلافات جزیی و سلیقه ای است، افزود: مسلمانان باید با تکیه نقاط اشتراک خود در برابر همه مستکبران عالم یک امت واحده تشکیل دهند.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که امروز دنیای کفر بهترین روش برای چیره شدن برمسلمانان را اختلاف افکنی میان آنها می داند، خاطرنشان کرد: نظام سلطه برای تحقق اهداف شوم خود در میان کشورهای اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

 

وی به ایجاد و حمایت دنیای کفر از گرو ه های ترویستی به ویژه طالبان، القاعده، النصره و داعش در منطقه اشاره کرد و گفت: این گروه های تکفیری مورد حمایت مستقیم سردمداران کفر و جنایت در جهان هستند.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که امروز تکفیری ها بلای جان امت اسلامی شده اند، خاطرنشان کرد: این گروه های تروریستی با حمایت های مالی و تسلیحاتی غرب و برخی کشورهای عربی ملت های مسلمان منطقه را به خاک و خون کشیده اند.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که این گروه های سلفی و تکفیری با ایجاد اختلاف میان امت اسلامی به دنبال تیره نشان دادن چهره اسلام ناب در جهان هستند، تصریح کرد: البته شیعه و سنی باید به هوش باشند که هر دستی که بخواهد در لباس اسلام تیشه به ریشه آن بزند آن دست را قطع کنند که رمز ماندگاری اسلام ناب در همین است.

 

وی با بیان این که دشمنان اسلام ناب علاوه بر جنگ سخت در عرصه نرم نیز علیه اسلام ناب فعالیت گسترده ای دارند، تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام با راه اندازی و گسترش شبکه های ماهواره ای در پی مطرح کردن اختلافات هستند.

 

حجت الاسلام میرعمادی ادامه داد: نظام سلطه با دامن زدن به اختلافات جزیی در پی آن است که این دو مذهب با تکفیر همدیگر هیچ گاه به اتحاد نرسند که این اتحاد و همبستگی میان امت اسلام هلاکت مستکبران عالم را در پی دارد.

 

وی بابیان این که متأسفانه امروز این حربه دشمنان به شکل مرموزانه ای در میان شیعیان نیز رخنه کرده است، تصریح کرد: دشمن با حرکت خزنده ای در میان شیعیان تلاش می کند با تندروی های دینی و تکفیر علنی صحابه رسول الله این اختلافات مذهبی را دامن بزند، این در حالی است که مراجع و بزرگان شیعه و سنی این اعمال را محکوم و فتوا به حرمت آن داده اند.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران، تنها راه پیروزی امت اسلامی بر دشمنان اسلام را وحدت و همبستگی دانست و تصریح کرد: امیدواریم با عمل به رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان منادیان وحدت در جهان شاهد افول هر روز مستکبران عالم و صهیونیست جهانی باشیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات