۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۳۹۲۵۹
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

وحدت مهم ترین عامل مقابله دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به فعالیت گروه های تکفیری گفت: مهم ترین عامل مقابله با دسیسه های دشمن و این گروه ها حفظ وحدت است.
هفته وحدت، اتحاد، وحدت

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی‎داشت هفته وحدت بیان داشت: وحدت مهم ترین عامل تقویت امت اسلامی است.

وی با بیان این که دشمن درصدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند، افزود: امت اسلامی با حفظ وحدت می تواند در برابر دشمن ایستادگی کند.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به این که امام خمینی(ره) بر حفظ وحدت تأکید داشتند، عنوان داشت: این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان این که هدف از بنیانگذاری هفته وحدت از سوی امام خمینی(ره) جلوگیری از تفرقه امت اسلامی بوده است، تصریح کرد: حفظ وحدت در قرآن نیز بسیار سفارش شده است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: هفته وحدت فرصتی مناسب در راستای آگای بخشی آحاد جامعه در حفظ وحدت است.

وی با تأکید بر این که حفظ وحدت بین امت اسلامی موجب نامیدی دشمنان می شود، عنوان داشت: در این راستا باید توجه ویژه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به این که اختلاف و اختلاف افکنی موجب خوشحالی دشمن می شود، خاطرنشان کرد: دشمنان‌ برای‌ ضربه‌زدن‌ به اسلام، به دنبال‌ ایجاد تفرقه‌ هستند.

وی با تأکید بر این که باید عوامل ایجاد تفرقه در جامعه امروز از بین رود، ابراز داشت: حفظ وحدت مهم ترین عامل از بین بردن تفرقه است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که دشمنان با ایجاد تفرقه بین مسلمانان می خواهند به اهداف شوم خویش برسند، افزود: اگر مسلمانان در جهان اتحاد داشته باشند، جایی برای قلدری کشورهای غربی باقی نمی ماند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات