۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۳۹۳۷۴
مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه:

رزمندگان ایرانی تا از بین بردن آخرین نیروی تکفیری در عراق می‌مانند

خبرگزاری رسا ـ مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ما به مجاهدان عراقی اعلام می‌کنیم تا آخرین نفری که از تکفیری ها در عراق باشند، رزمندگان ایرانی همچون حاج حمید تقوی در کنار آنها خواهند بود و در این دفاع مقدس شرکت خواهیم کرد.
ايرج مسجدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج حمید تقوی از فرماندهان دوران دفاع مقدس که با حضور در شهر سامرا به دفاع از عتبات عالیات می پرداخت و در این راه به فیض شهادت رسید، عصر امروز با حضور جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید بروجردی برگزار شد.

 

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، سردار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح، سردار اسماعیل قاآنی، سردا احمد ذوالقدر، منوچهر متکی و جمعی از همرزمان شهید تقوی از جمله حاضرین در این مراسم بودند.

 

سردار ایرج مسجدی مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه و از دوستان و همرزمان سردار شهید حمید تقوی، طی سخنانی کوتاه در این مراسم با اشاره به مجاهدت های رزمندگان ایرانی در دفاع از عتبات عالیات، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی مجاهاین عراقی دوشادوش رزمندگان ما با صدام جنگیدند که مزار برخی از آنها امروز در برخی شهرهای ایران است.

 

وی ادامه داد: همان مجاهدان عراقی دوران دفاع مقدس امروز فرماندهی نیروهای رزمنده شیعه را برای مقابله با داعش برعهده دارند؛ ما نیز باید جبران کنیم و در کنار برادران شیعه خود باشیم. تا دیروز آنها در کنار ما و علیه رژیم بعث ایستاده بودند و امروز ما باید در کنار آنها جبران خدمت، وفاداری و زحمات برادران عراقی را بجای بیاوریم.

 

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر لزوم مقابله با گروه‌های تکفیری، گفت: ما به مجاهدان عراقی اعلام می‌کنیم تا آخرین نفری که از تکفیری ها در عراق باشد، رزمندگان ایرانی همچون حاج حمید تقوی در کنار آنها خواهند بود و در این دفاع مقدس شرکت خواهیم کرد.

 

وی در ادامه با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران در راه دفاع از اسلام و مسلمانان از مرزها عبور می کند، یادآور شد: ایران اسلامی در جهت تحقق حقوق مسلمانان و دفاع از اماکن مقدس عراق و سوریه به مقابله با دشمنان اسلام می ایستد. شهید تقوی نیز از ابتدا تا پایان کار خود به سازماندهی برادران عراقی پرداخت و او را در عراق بهتر از ایران می‌شناسند./814/پ202/ب4

ارسال نظرات