۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۳۹۴۷۲
رییس تبلیغات اسلامی دلفان خبرداد؛

اعزام 40 مبلغ به مدارس و دانشگاه های دلفان

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان از اعزام 40 مبلغ به مدارس ومراکز آموزش عالی این شهرستان خبر داد.
اعزام مبلغان

حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مهم ترین وظیفه شبکه تبلیغ در مدارس و مراکز آموزشی، اشاعه ارزش های معنوی و اسلام در میان دانش آموزان است.

وی با اشاره به نقش مؤثر مبلغان در جامعه به ویژه بین نسل جوان افزود: با همکاری آموزش و پرورش دلفان، 40 مبلغ به مدارس و دانشگاه های این شهرستان اعزام شده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به این که دشمنان نسل جوان ما را هدف قرار داده اند، تأکید کرد: مسؤولان باید زمینه را جهت ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با روحانیت فراهم کنند.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان افزود: حضور مبلغان و انس و الفت این قشر با آینده سازان کشور می تواند افزون بر خنثی کردن نقشه های دشمن، زمینه پیوند دانش آموزان با مسائل دینی را فراهم آورد.

وی ارتباط با روحانی را ارتباط با دین و احکام بیان کرد و عنوان داشت: حضور روحانی در بین نسل جوان سبب آشنایی بیشتر آنان با مباحث اعتقادی و اسلامی می‌شود.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان در ادامه تصریح کرد: حضور مبلغان و روحانیان در کلیه جوانب زندگی و اجتماعی آثار مطلوبی در پی دارد.

وی  با اشاره به فعالیت مبلغان در مدارس خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت، اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی، بیان احکام و اخلاق اسلامی، پاسخ گویی به سؤالات شرعی و ارائه خدمات مشاوره‌ای از جمله فعالیت های مبلغان اعزامی است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی با موضوع های گوناگون یادآور شد: به برکت حضور روحانیان در مدارس، استقبال دانش آموزآن از گفتمان های دینی چشم گیر است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان افزایش آگاهی و دانش مذهبی دانش آموزان را از برنامه ها و اهداف مهم اعزام مبلغ در مدارس بیان کرد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات