۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۳۹۸۹۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

وحدت امت اسلامی تیری بر قلب مستکبران عالم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر این که وحدت مسلمانان چون تیری بر قلب استکبار جهانی است، گفت: تقریب مذاهب اسلامی از مترقی ترین اصول در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت لاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به شرایط ویژه امروز کشورهای اسلامی همه امت اسلامی را به حفظ وحدت سفارش کرد و افزود: همه مسلمانان باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنند و از هرگونه افکار و اعمالی که موقعیت مسلمانان و عزت آنان را خدشه دار می کند پرهیز کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که وحدت مذاهب اسلامی قدرت هوشمندی مسلمانان را نشان می ده،د خاطرنشان کرد: وحدت اسلامی موجب همدلی بین مذاهب می شود.

 

وی با تاکید بر این که شیعه و سنی در اصول اساسی دین اسلام باهم مشترک هستند تفرقه بین شیعه و سنی بی‌معنا است، تصریح کرد: وحدت مسلمانان چون خاری بر چشم استکبار می نشیند.

 

حجت الاسلام یاری  با اشاره این که داعش زاده تفکر صهیونیست است، اظهار داشت: گرو های تکفیری از سوی استکبار و صهیونیست اداره می شوند داعشی‌ها اعمال پلید اموی‌ها را بار دیگر در عراق تکرار کردند.

 

وی برلزوم تقویت مشترکات اهل تشیع و تسنن در راستای وحدت آفرینی تأکید کرد و گفت: اسلام مخالف اختلاف بوده و تقریب مذاهب اسلامی از مترقی ترین اصول در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر این که حامیان تکفیر و خشونت افرادی افراطی، کوردل و کج‌فهمند که به دنبال منافع خود هستند، افزود: جمهوری اسلامی ایران شعار مبارزه با تروریسم را در عمل ثابت کرده است.

 

وی با بیان این که جنایات داعش در منطقه طبل رسوایی استکبار را به صدا در آورده است، افزود: حمایت های مالی صهیونیست و امریکا از تکفیری ها امروز بر همه جهان اثبات شده است و آمریکا و رژیم صهیونیستی مسؤول جنایات های داعش هستند.

 

حجت الاسلام یاری با تصریح بر این که وحدت اسلامی یکی از مهم ترین مبانی اندیشه های امام محسوب می شود، گفت: وحدت  هر چه بیشتربین مسلمانان موجب ایجاد برکت در جامعه می شود./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات