۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۳۹۹۱۳
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:

ترویج فرهنگ نماز بهترین راه جلوگیری از انحراف است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، بهترین مصداق لبیک گویی به دستورات الهی را انجام به ‌موقع فرایض دینی دانست و گفت: نماز مانع همه کج‌روی‌ها و انواع انحرافات می شود که انسان باید تلاش کند این عبادت ارزشمند را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است انجام دهد.
مديرکل اوقاف مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران،  امروز در مراسم تقدیر از فعالان ترویج و نشر فرهنگ معنوی و فریضه الهی نماز اوقاف مازندران، گفت: تنها راهی که سعادت دنیوی و اخروی را تضمین می کند ادامه دادن راه ولایت و امامت است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بر پیروی از مکتب ولایت و امامت تاکید کرد و گفت: اگر ما در لحظه ای از عنایت امام زمان (عج) محروم شویم هیچ چیزی از ما باقی نمی ماند که همواره باید پیرو واقعی این بزرگواران باشیم.

 

وی بهترین مصداق لبیک گویی به دستورا خداوند منان را انجام به ‌موقع فریضه الهی دانست و گفت: نماز مانع همه کج‌روی‌ها و انواع انحرافات می شود که انسان باید تلاش کند این عبادت ارزشمند را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است انجام دهد.

 

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: عنایت امام زمان (عج) است که توطئه های دشمنان را خنثی می کند و اسلام را در همه دوران در جهان سربلند و با عظمت نگه می دارد.

 

وی با بیان این که بهترین مصداق کمک به اهل بیت(ع) انجام اعمال صالح و شایسته از سوی انسان است، افزود: امروز رضایت امام زمان (عج) در رضایت ولی فقیه است که باید رهنمودها و تدابیر ارزشمند ولایت را در برنامه های خود اجرایی کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان این که باید با اطاعت از رهبری ارادتمان را به امام زمان(عج) داشته باشیم، گفت: یکی از مصادیق فرهنگی  حضور در نماز جمعه و نمازهای جماعت یومیه است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که هفته وقف امسال بهترین از سال گذشته بوده است، بیان داشت: باید از ظرفیت های دینی، فرهنگی و اجتماعی جامعه در جهت ترویج و نهادینه کردن مناسب فرهنگ وقف بهره گیریم.

 

وی با اشاه به این که در سال های گذشته نقش اصحاب رسانه در ترویج و تبیین فرهنگ وقف مغفول مانده بود، ادامه داد: در حال حاضر فعالیت اوقاف در رسانه ها خوب و اثرگذار است که این روند باید به نحوی شایسته استمرار و تقویت شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان ای نکه حمایت های مدیران استانی سبب ترویج فرهنگ وقف و افزایش موقوفات در استان شده است، گفت: باید گزارش دهی خود را به مردم و مدیران بیشتر کرده و روند فعالیت های خود را در اختیار آنان قرار دهیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات