۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۲۴۰۳۳۴
مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان:

پراکندگی در هیچ جای دنیا جوابگو نیست

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان فلسفه وجودی همایش و جلسات اصولگرایان را هماهنگی نیروهای اصولگرا دانست و گفت: امروز پراکندگی در هیچ کجای دنیا جوابگو نیست.
حجت الاسلام محمد رضا صالحيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در مراسم میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق جمعه شب در جمع اصولگرایان کاشان در کانون فرهنگی تربیتی الزهرا این شهرستان با تبریک این روز به مسلمانان ایران گفت: انقلاب اسلامی یک نسیم است که باید امروز ما خود را در مسیر این نسیم قرار دهیم و با آن همراه باشیم تا بتوانیم از آن بهره مند شویم.

 

وی افزود: ظرفیت های کشوری اعم از استانداران و فرمانداران، شهرداران و مدیران کل، ظرفیت های بزرگی هستند که می توان از آنها در مناصب مختلف استفاده کرد، اما به شما گلایه می کنم چرا خودتان قدر خود را نمی دانید، چرا که جمع اصولگرایان باید جمع کاری هوشمند و ارزشمند باشد.

 

حجت الاسلام صالحیان فلسفه وجودی همایش و جلسات اصولگرایان را هماهنگی نیروهای اصولگرا دانست و تأکید کرد: امروز پراکندگی در هیچ کجای دنیا جوابگو نیست.

 

وی افزود: در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و شهرهای اطراف با جمع کردن یک جمع درسی و به بهانه تفسیر یعنی همان کاری که مرحوم پرورش انجام داد می توان نیرو ها را ساخت و سازماندهی کرد.

 

حجت الاسلام صالحیان با تأکید بر برگزاری جلسات با هر نوع کیفیتی گفت: جلسات در ابتدا حتی اگر با 5 نفر نیز برگزار شود نباید نا امید شد چرا که با افزایش جلسات، تعداد شرکت کنندگان در جلسات نیز افزایش خواهد یافت.

 

مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان از حجت الاسلام تقوی به عنوان مدیری جهادی نام برد و افزود: ساماندهی بیش از 800 امام جمعه در 800 شهر در سراسر کشور با امکانات محدود بیانگر این نکته است که وی مدیری جهادی است که خود را وقف این مسؤولیت کرده است.

 

حجت الاسلام صالحیان از رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان نسیم انقلاب نام برد و اظهارامیدواری کرد اصولگرایان شهرستان کاشان از این نسیمی که از سوی حجت الاسلام تقوی ایجاد شده است نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که هر روز عاشورا است گفت: امروز وظیفه عاشورایی خود را در این دنیای پر مسأله انجام و هماهنگی در کارها و هدف محقق شود تا آرمان های مدیران جهادی را که در 8 سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند را حفظ کنیم.

 

به گفته وی، هر اداره یک حراست دارد و حراست انقلاب اسلامی اصولگرایان هستند، از این رو می خواهیم از رهنمودهای کسی استفاده کنیم که به غیر از خیر و صلاح کشور و اسلام چیزی نمی خواهد.

 

حجت الاسلام صالحیان اظهار امیدواری کرد جلسات علمی از قبل مطالعه شده باشد تا بتوانیم کارها را به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات