۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۴۰۳۸۱
فرمانده سپاه ناحیه بروجرد:

تبیین فرهنگ ایثار در جامعه مهم ترین راه مقابله با دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه بروجرد با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان در جامعه امروز گفت: تبیین فرهنگ ایثار در جامعه مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد پاپی نژاد، فرمانده سپاه ناحیه بروجرد، صبح امروز، در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، گفت: برگزاری یادواره شهدا در راستای فرهنگ سازی در جامعه نقش به سزایی دارد.

وی با بیان این که تبیین و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه مهم ترین راه مقابله با دشمنان است، افزود: نهادینه شدن ارزش ها جامعه را در برابر دسیسه های ایمن می کند.

پاپی نژاد با اشاره به دسیسه های فرهنگی جوانان خاطرنشان کرد: آنان به دنبال جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش های اسلامی هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: در جهت مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن باید با برنامه ریزی مناسب و در قالب های گوناگون نسل جوان را با ارزش های اسلامی آشنا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا و چاپ کتاب از راه های مناسب برای معرفی و تبیین حماسه های هشت سال دفاع مقدس، رشادت های شهدا و جانبازان در دفاع از ارزش های اسلامی بین نسل جوان است.

وی در ادامه یادآور شد: برگزاری یادواره های شهدا نقش بسزایی در انتقال ارزش ها و فرهنگ ایثار در جامعه دارند.

پاپی نژاد با اشاره به برگزاری نخستین یادواره 68 شهید دانش آموز حمله موشکی بروجرد در سال 65 یادآور شد: دشمن در یک حمله موشکی در مدرسه بروجرد، موجب شهادت 68 دانش آموز بی گناه مدرسه ابتدایی شد.

وی افزود: حمله موشکی به مدرسه دانش آموزان استثنایی بروجرد در 20 دی ماه 65 جنایتی بزرگ از سوی صدام و حامیان آنها بود./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات