۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۴۰۶۱۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

گروه های تکفیری حربه دشمنان برای اسلام هراسی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: ایجاد خرافه و بدعت و اسلام هراسی، مهم‌ترین حربه دشمن در مقابله با شیعه است.
اسلام هراسي

حجت‌الاسلام مهدی خوشرو، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در بهشهر، وحدت میان امت اسلامی را مهم ترین دغدغه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام راحل در گذشته و مقام معظم رهبری در حال حاضر منادی وحدت در جهان اسلام هستند.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) همواره در جهت وحدت امت اسلامی گام برداشتند، افزود: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با ادامه همان مسیر امام راحل بر ضرورت تحکیم وحدت میان امت اسلامی تأکید دارند.

 

حجت الاسلام خوشور اظهار داشت: اتحاد و همبستگی مسلمانان موجب در امان ماندن از نیرنگ ها و دام های دشمنان می شود و وحدت امت اسلامی موجب می شود تا دشمن هرگز نتواند در میان آنان نفوذ کند و با اجرای نقشه های شوم خود مسلمانان را به جان هم بیندازد.

 

حجت الاسلام خوشرو با بیان این که جهان کفر همواره از وحدت بین شیعه و سنی وحشت داشته و دارد، ادامه داد: دشمن می داند که وحدت مسلمانان و گسترش اسلام موجب عزت و بزرگی جهان اسلام خواهد شد و به همین دلیل تلاش و سرمایه گذاری آنها برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان به ویژه بین برادران اهل سنت و شیعه است که همه ما باید در جهت اتحاد و همبستگی همه جانبه تلاش کنیم.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر با اشاره به این که وحدت میان مسلمانان موجب افزایش عزت و اقتدار آنان در جهان می شود، خاطر نشان کرد: جریان تکفیری داعش به دنبال خشن جلوه دادن اسلام است وآنها با اسلام مخالف هستند و شیعه و سنی آنها را مسلمان نمی دانند و همانطور که می دانیم، داعش مزدور حلقه به گوش آمریکا و غرب است که تنها در پی ایجاد اختلاف است و لذا باید با افزایش اتحاد در جهت بالندگی اسلام تلاش کنیم.

 

وی گفت: وحدت میان مسلمانان باعث افزایش عزت و اقتدار آنان در جهان می شود و باید تلاش کرد تا اسلام ناب در همه نقاط جهان فراگیر شود تا ملت‌های جهان از آن به خوبی بهره‌مند شوند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وحدت و همبستگی امت اسلامی در شرایط کنونی جهان اسلام مستلزم پرهیز از اختلافات جزیی و سلیقه ای است، افزود: مسلمانان باید با تکیه نقاط اشتراک خود در برابر همه مستکبران عالم یک امت واحده تشکیل دهند.

 

حجت الاسلام خوشور با بیان این که امروز دنیای کفر بهترین روش برای چیره شدن برمسلمانان را اختلاف افکنی میان آنها می داند، خاطرنشان کرد: نظام سلطه برای تحقق اهداف شوم خود در میان کشورهای اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است./1317/پ302/ب1

ارسال نظرات