۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۲۴۰۷۸۸
نماینده مردم کنگان در مجلس:

بیکاری زیبنده استان بوشهر نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در نطق ها و تذکرات متعدد در صحن علنی مجلس به وجود جوانان بیکار در استان اعتراض کرده چراکه بیکاری زیبنده استان بوشهر نیست.
احمدي نماينده کنگان

حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم کنگان، دیر جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به سفر هیات دولت به استان بوشهر گفت: این سفر با برکت هیات دولت به استان بوشهر می تواند نوید بخش اخبار خوش برای استان باشد.

 

وی با بیان اینکه اشتغال بزرگترین دغدغه ام به عنوان نماینده مردم منطقه جنوب استان است، اظهار داشت: در نطق ها و تذکرات متعدد در صحن علنی مجلس به وجود جوانان بیکار در استان اعتراض کرده ام چراکه بیکاری زیبنده استان بوشهر نیست.

 

حجت الاسلام احمدی افزود: در بحث اشتغال گام هایی برداشته شده و بسترهایی با گذاشتن مدیران بومی در بخش های مدیریت اشتغال منطقه ویژه ایجاد شده است، باید همه مسؤولان شهرستان ها و استان در این زمینه تلاش کنند.

 

نماینده مردم کنگان، دیر جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدتی که نماینده مردم حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر هستم همواره پیگیر ایجاد زیر ساخت های مهمی در جنوب استان بوده و بحمدالله نتایج خوبی نیز حاصل شده است./833/ت302/ب4

ارسال نظرات