۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۴۰۸۲۳
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان خبرداد؛

فعالیت 17 کانون فرهنگی در مصلای لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از فعالیت 17 کانون فرهنگی و هنری در مصلاهای شهرستان های این استان خبر داد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزارری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کانون فرهنگی و هنری مصلی در 17 شهرستان استان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت نخستین کانون فرهنگی و هنری مصلی در لرستان تصریح کرد: این کانون بیش از سه سال پیش در لرستان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: زمینه سازی در راستای حضور فعال جوانان و نیروهای متعهد در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری مهم ترین هدف تشکیل کانون های فرهنگی هنری مصلی است.

وی با اشاره به این که در این کانون ها مسابقات فرهنگی و هنری در نماز جمعه با حضور آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می شود، افزود: در راه اندازی این کانون ها تقویت برنامه های فرهنگی مصلی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان عنوان داشت: ارتقای سطح آگاهی عامه مردم به ویژه جوانان نسبت به امور عبادی سیاسی، موضوعات معارف اسلامی و ترویج فعالیت های فرهنگی با محوریت نماز جمعه از دیگر اهداف برپایی این کانون ها است.

وی سامان‌دهی نحوه حضور و مشارکت اعضای کانون‌‌های مصلی در نماز جمعه، ایجاد ارتباط مناسب با سایر کانون‌های فرهنگی و هنری در شهرستان و مشارکت در برنامه‌های ستاد را از برنامه های شاخص کانون های مصلی بیان کرد.

حجت الاسلام موسوی افزود: اطلاع‌رسانی و ایجاد فضای مناسب مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جوار نماز جمعه از دیگر برنامه های کانون های مصلی است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات