۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۴۱۱۷۳
امام جمعه موقت رشت:

حوادث اخیر فرانسه نتیجه تروریست پروری غرب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با تاکید بر این که فرانسوی‌ها و غربی‌ها در چاهی افتادند که خودشان آن را برای مردم سوریه و عراق کنده بودند، گفت: پیش بینی مقام معظم رهبری به وقوع پیوست که تروریست های ایجاد شده در منطقه، دامن کشورهای غربی را می‌گیرد.
امام جمعه موقت رشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده، امام جمعه موقت رشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به نطق علی مطهری  نماینده تهران در مجلس اظهار داشت: نطق مطهری هتاکی به ملت ایران بود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید در برابر هتاکی فتنه‌گران ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام شفیع زاده در ادامه سخنان خود با بیان این که سخنان مطهری برای مردم قابل تحمل نیست، تصریح کرد: جریان فتنه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه موقت رشت، حماسه هشت دی مردم گیلان و نهم دی مردم ایران توانست فتنه را بخواباند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران به دنبال مخدوش کردن آرمان‌های انقلاب بودند و نمایندگان مردم ایران در مجلس شورای اسلامی باید اقدام انقلابی انجام دهند و در اعتبارنامه این گونه افراد برای ورود به مجلس تجدید نظر شود.

 

وی در ادامه با بیان این که فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای و لغو همه تحریم‌ها مورد تأکید تیم مذاکره کننده ایرانی است، افزود: دو خط قرمز در مذاکرات هسته‌ای را دنبال می‌کنیم، نخست اینکه انرژی هسته‌ای ایران تعطیلی بردار نیست و این روند ادامه دارد و خط قرمز دوم اینکه لغو یکپارچه همه تحریم‌ها در مذاکرات باید دنبال شود و اتفاق بیفتد.

 

امام جمعه موقت رشت در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر در فرانسه اشاره کرد و با بیان این که این حوادث با هدف تخریب چهره اسلام ناب در جهان اتفاق افتاد، بیان داشت: غربی ها با همه توان تلاش می کنند هر روز با توطئه ای جدید جایگاه اسلام ناب محمدی را در جهان تضعیف کنند که این توطئه آنها نیز با شکست مواجه خواهد شد.

 

حجت الاسلام  شفیعی زاده با تاکید بر این که فرانسوی‌ها و غربی‌ها در چاهی افتادند که خودشان آن را برای مردم سوریه و عراق کنده بودند، گفت: پیش بینی مقام معظم رهبری به وقوع پیوست که تروریست های ایجاد شده در منطقه، دامن کشورهای غربی را می‌گیرد.

 

امام جمعه موقت رشت با اشاره به حمله تروریست ها به مجله فرانسوی شارلی ابدو تصریح کرد: تروریست‌های در عراق و سوریه ایجاد ناامنی می‌کردند به اروپا برگشتند و این بار در آنجا حادثه تروریستی ایجاد کردند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات