۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۲۴۱۲۲۳
امام جمعه آمل:

توهین به ساحت پیامبر نشانگر اوج خصومت استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که توهین به پیامبر اکرم نشانگر اوج خصومت ایادی استکباری است، گفت: غرب از گسترش دین مبین اسلام در کشورهای اروپایی هراسان است که دست به چنین اقداماتی می زند.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با محکوم کردن جسارت به ساحت نورانی و مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: این توهین ها به هیچ وجه نمی تواند از جایگاه والای دین مبین اسلام و پیامبر اکرم کاسته و آن چه مشاهده می شود گسترش تعالیم اسلامی در سراسر جهان است.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که توهین به پیامبر اکرم نشانگر اوج خصومت ایادی استکباری است، بیان داشت: غرب از گسترش دین مبین اسلام در کشورهای اروپایی هراسان است که دست به چنین اقداماتی می زند.

 

وی با اشاره به این که ایادی استکبای اوج دشمنی خود را با انجام این گونه اقدامات نشان می دهند، تصریح کرد: اهانت به پیامبر اکرم نشانگر عجز و ناتوانی غرب از گسترش دین مبین اسلام و محبوبیت حضرت محمد(ص) است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران ادامه داد: خود غرب تروریسم را پرورش داده و از آن ها حمایت می کنند که فرانسه را همین داعشی ها به رگبار بستند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که اسلام ناب امروز در جهان از عزت و عظمتی خاص و ویژه برخوردار است، گفت: غرب از هر فرصتی برای اسلام هراسی و جلوگیری از رشد و گسترش آن استفاده می کند.

 

وی با بیان این که امروز ایادی استکباری به دنبال تخریب چهره واقعی دین مبین اسلام و متزلزل کردن جایگاه مسلمانان هستند، بیان داشت: باید از ظرفیت های لازم به منظور ترویج تعالیم والای دین مبین اسلام و سیره نورانی پیامبر اکرم در عرصه جهانی بهره گیری شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که محبت والای حضرت محمد(ص) در دل های همه مسلمانان وجود دارد، خاطرنشان کرد: آن چه امروز بر خلاف کارشکنی های دشمنان مشاهده می شود نفوذ ارزنده دین مبین اسلام در سراسر جهان است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضرت محمد(ص) اسوه مهربانی و پاکی است، گفت: توسل به پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت ضامن سعادت انسان است که انسان باید در تلاش باشد تا با استعانت از آن به تهذیب نفس و تکامل معنوی دست یابد.

 

وی با اشاره به این که حضرت محمد(ص) مظهر عطوفت و رحمت است، بیان داشت: این وجود نورانی بهترین و کامل ترین الگو برای همگان است که باید بهره گیری گرانقدری از آن صورت گیرد که می تواند زندگی ما را در مسیر عزت و تعالی قرار دهد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات