۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۴۱۲۴۶
معاون حوزه علمیه مازندران:

اهانت به ساحت پیامبر اسلام توطئه ای صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ معاون حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر گرامی اسلام، گفت: صهیونیست ها عامل اصلی اهانت به ساحت پیامبر اسلام هستند.
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر گرامی اسلام، گفت: ردپای رژیم صهیونیستی در این اقدام شنیع دیده می شود.

 

وی با بیان این که این اقدام موهن از نگاه هر مکتب انسان دوستانه ای محکوم است، افزود: ملت مسلمان ایران اسلامی نیز این اقدام شنیع نشریه فرانسوی را محکوم می کنند.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که حرکت غیر اخلاقی نشریه فرانسوی شارلی ابدو با حمایت کشورهای حامی تروریسم انجام شد، خاطرنشان کرد: این همان نقشه ای است که سال ها آمریکا و لابی های صهیونیستی و حامیان تروریست آنها در حال اجرای آن هستند و آن پروژه اسلام هراسی در بین مردم جهان است.

 

وی با بیان این که صهیونیسم جهانی امروز آن چنان در مقابل اقتدار اسلام ناب درمانده شده که برای مقابله با آن دست به جسارت و اهانت می زند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از این عمل به عنوان آزادی بیان یاد می کند در حالی که اگر کسی به این رژیم حتی طعنه ای بزند به عنوان مجرم شناخته می شود.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز غرب برای حفظ خود دست به اقدامات ضد دینی می زند، ادامه داد: استکبار جهانی باید بدانند دیگر نمی تواند در برابر عظمت و بزرگی اسلام حقیقی ایستادگی کند و باید بپذیرد که اسلام در همه دنیا فراگیر شده است.

 

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که توهین به رسول خدا نشان دهنده عمق کینه دشمنان نسبت به اسلام و شدت خشم آنان از جهان شمول شدن معارف آن است، بیان داشت: این گونه حرکت های مذبوحانه علیه ارزش های دینی و مقدسات نشان داد که صهیونیسم جهانی تلاش دارد از راه تقدس زدایی، ارزش های دینی را تضعیف کند.

 

وی غربی ها را حامی اصلی گروه های تروریستی در منطقه دانست و تصریح کرد: امروز کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا همه توان خود را در جهت اسلام هراسی در جهان به کار گرفتند تا مانع از گسترش اسلام ناب در جهان شوند.

 

معاون حوزه علمیه مازندران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را پرچم دار مبارزه با تروریست در جهان دانست و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همواره در برابر گروه های تروریستی مواضع شفافی داشته است.

 

وی با بیان این که حوادث اخیر در فرانسه نتیجه حمایت های همه جانبه غربی ها از گروه های تروریستی نظیر داعش در منطقه است، افزود: غربی ها زمانی که از این گروه های ترویستی حمایت های مالی و تسلیحاتی می کردند باید به فکر امروز می بودند.

 

حجت الاسلام میرعمادی همچنین بر ضرورت مواضع قاطعانه دستگاه دیپلماسی کشورمان در برابر این گونه اقدامات دولت فرانسه تأکید کرد و گفت: ملت انقلابی ایران اسلامی عاشق پیامبر اعظم هستند و از مسؤولان و شخص وزیر خارجه انتظار دارند تا مواضع کوبنده و دقیقی را در ارتباط با این موضوع داشته باشد./1316/پ202/ب1

ارسال نظرات